Haha enjoy!

HEJ!
Förlåt!
Jag vet att min uppdatering suger, men ingen idé att skriva ett tråkigt inlägg om hur ledsen jag är för att jag inte skrivit.
hade precis tänkt uppdatera men grejen man laddar in bilder med är borta....
Så ni kan få nöja er med den här sjuka men så roliga konversationen vi har, haha fattar inte vad jag får allt ifrån, eller mina vänner :P

(Lite reklam för Siim, gotta dig medan du kan)

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina Notes, tagga 20 personer och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Siim
2. Ett ord på fyra bokstäver: Siim3
3. Flicknamn: Siima
4. Pojknamn:Siim
5. Yrke: Siims but kisser
6.Färg: Siimigt
7. Klädesplagg: Siims byxor
8. Mat:öööö.....Siim
9. Sak i badrummet: Siim...naken:O
10. Plats/stad: Siims place
11 orsak att vara sen: Sova för länge...Siim
12. Något man skriker: Siiiiiiiiiim!!!!!
13. Film: Siims fantastic life
14. Något man dricker:Siim o colada
15. Band: Siim
16. Djur: Siim-ba
17. Gatunamn: Siimvägen
18. Bil: Siims ferrari
19. Sång: Siim you're my life

 Anna kl. 22:14 den den 3 mars Är Siiiiiiiiiiiiiiiiiiiim lite full of himself tro?
 
Siim kl. 17:22 den den 4 mars Nja....men du måste erkänna jag är ruskigt cool...och mina svar haha grymmt nöjd

  Emelie kl. 22:03 den den 4 mars åhh snacka om EGO!!!!!
 
 Anna kl. 22:20 den den 4 mars hmmm haha, du kanske kan få en poänge för siim-ba, bara för att jag älskar lejonkungen
 
  Emelie kl. 22:22 den den 4 mars haha ja och för min katt heter det men annars...lite fantasilöst kanske.... :O

 Anna kl. 22:27 den den 4 mars mjaaa, känner att det finns lite tendenser till upprepningar? ;)

  Emelie kl. 22:28 den den 4 mars Hah men vad hade du väntat dig det ÄR ju faktiskt Siim vi snackar om :P

Lise kl. 18:14 den den 5 mars hahaaa sköööning dääär, somebody has got to much air ;P

 Siim kl. 18:52 den den 5 mars Du snackar om fantasilöst emelie....mina svar är lätt bättre än dina titta bara på 9.an:D...du är bara avis för att du inte har en sån i ditt badrum:O

 Anna kl. 20:14 den den 5 mars Hahaha vem vill inte ha en naken siim i sitt badrum? ;O

  Emelie kl. 20:25 den den 5 mars HAHA jo visst lite avis är man kanske...men hey jag har ju en naken Emelie i mitt :O nu blir du allt avis va ;)
 
 Anna kl. 20:37 den den 5 mars hahaha där fick du Siim! ;)
 
 Siim kl. 21:57 den den 5 mars wowow.....haha kanske det:D

 Ann kl. 21:59 den den 5 mars nu blir jag avundsjuk, varför vill ingen ha en naken anna i sitt badrum för ? :'(
 
Lise  kl. 21:59 den den 5 mars oohooo, det börjar verkakärlek banne mig...:P
 
 Anna kl. 21:59 den den 5 mars ok kanske lite spårad konversation >.<

 Lise kl. 22:01 den den 5 mars hahaa, maaaybe, men det verkar som om emelie vill ha en naken Siim i sitt badrum och Siim vill ha en naken emelie i sitt ;)
 
Lise kl. 22:02 den den 5 mars okej nu spårade det....
 
 Siim kl. 22:02 den den 5 mars haha....jag har redan för många i mitt badrum du kan kanske klämma in dig men det blir nog inte så mysigt;)
 
  Emelie kl. 22:02 den den 5 mars hahaha ja något :P
åhh anna jag kan ha dig i mitt badrum om du vill..men bara tills jag flyttar, de nya vill kanske inte det.. eller så vill de kanske det :O :P haha!
 
  Emelie kl. 22:03 den den 5 mars haha Nej jag vill inte ha en naken siim i mitt badrum jag vill ju ha Anna :P

 Siim kl. 22:04 den den 5 mars haha du förstår exakt lise:D

  Emelie kl. 22:05 den den 5 mars vad förstår hon för jag förstår inget ? :S
 
 Siim kl. 22:08 den den 5 mars jag är redan i ditt badrum:O

  Emelie  kl. 22:10 den den 5 mars va nej det får du inte, nog för att det är stort men där ska ju jag och anna vara och kanske rebecka! tyvärr fullt! och när vi är där kan vi ju alltid basta, du kan stå i ditt badrum och frysa! :D

 Siim kl. 22:15 den den 5 mars elakt.....du får inte va i mitt då heller:P Jag o alla andra kommer ha värsta partyt med blindbock o limbo o grejer o sen blir det världsrekord försök o se hur många som får plats i ett bad

  Emelie kl. 22:18 den den 5 mars haha men eftersom jag har större kommer alla komma till mitt badrum i stället, först basta, sen kanske bada lite, jag bjuder på drinkar och snacks och sen kan vi göra alla möjliga lekar, kull kanske. och vi kommer lätt slå ditt rekord på hur många som får plats för som sagt MITT BADRUM ÄR STÖRST OCH BÄST, och alla vill ju hellre komma till mig än dig! :D :P

 Siim kl. 22:21 den den 5 mars men jag har partyhattar o dessutom behöver jag ingen bastu...det är kroppsvärme som gäller:D
 
  Emelie kl. 22:22 den den 5 mars haha ja då kan ju du stå där och värma dig själv!
 
 Siim kl. 22:30 den den 5 mars kaxigt...shit......:P
 
 Anna kl. 22:55 den den 5 mars och allt deta ska ske...naket? >.<
 
 Siim kl. 21:31 den den 6 mars Japp.....myspys:D

  Emelie  kl. 22:36 den den 6 mars haha japp Siim ska värma sig själv naken, ensam i sitt badrum!

 Siim kl. 23:35 den den 6 mars japp jag o min gitarr, ska stå o sjunga o spela i duschen, helt själv....snyft snyft:P

Haha japp man kan undra hur vi tänker ibland :P HAHA!


Så här svarade btw jag om någon är intresserad:

Regler: Det här är svårare än du tror! Kopiera detta till dina Notes, tagga 20 personer och radera mina svar. Varje svar måste börja med första bokstaven i ditt namn! Alla svar måste vara riktiga, hitta inte på ord eller ljug! Om personen som taggade dig har ett namn som börjar med samma ord som ditt får du inte ge samma svar som han/hon gjort. Du får heller inte skriva samma svar två gånger eller skriva ditt eget namn som svar! Lycka till!

1. Vad heter du?: Emelie
2. Ett ord på fyra bokstäver: Emos
3. Flicknamn: Ester
4. Pojknamn: Engelbrekt
5. Yrke: Enögd lönnmördare
6.Färg: elfenbensvit
7. Klädesplagg: Elastiska jeans
8. Mat: ehhhh....Enbär
9. Sak i badrummet: Eltandborste
10. Plats/stad: Estland
11 orsak att vara sen: Elchockad till döds!
12. Något man skriker: EMELIE!!!!!! (vet att jag skrev Emelie igen, men använde stora bokstäver då räknas det inte) :P
13. Film: Exorcisten (som tydligen suger)
14. Något man dricker: Etanol!
15. Band: Ehhmmm....EMD..haha..????
16. Djur: Elefant
17. Gatunamn: Ekvägen
18. Bil: En bil!
19. Sång: Eye of the tiger


Hoppas jag är Förlåten och njut av detta, vem vet nästa gång får ni kanske se någon sjuk sms konversation jag haft, har en del på lager ;)

Ses......snart :D haha!


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha var får ni allt ifrån?

2009-03-08 @ 17:13:19
Postat av: Anonym

haha okej du är ju stört sköna :D

oooh naket va ;)

2009-03-08 @ 17:14:25
Postat av: Enjoying

hehe vilka kisar ni är ;)

kör hårt tjejen ;)

allt bra?

2009-03-08 @ 17:16:00
URL: http://fynnylikeme.blog.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0