VAR DET BILDER? -JA!

Oj oj har jag en blogg? nej men vad roligt!!!!


E i vintras

WOW jag på min första fotbollsmatch, var det AIK jag skulle heja på?

PÅ syrrans födelsedag utanför en restaurang.

I bryssel.

En härlig dag i skolan, på rast såklart!

I zaragoza med ego-Siim längst fram SÅKLRT :P

I 9:an på niornasdag, hippie!!!!!! Peace your mother fu**er :P

Ett test på spanska, vill du testa?

En utav de första dagarna i ettan!

Balen i 9:an

Kväll hos Marika.

Lek på siims födelsedags fest.

Julafton.

Nyårsafton, curling mästare :D

promenad

Fisk syrran, fisk!

ojoj potatis cupen 2007!

haha oj när var detta, typ sexan?

Avslutning i nian.

på alla hjärtansdag hos mig.



på studiebesök.

töntarna :D

stjärna på is

Jag och becka :D

Hela zaragoza gänget

Zaragoza

haha har dom sånna skyltar i spanien kna mna ju inte låta bli!

woho!!!! epaña!

Siim ser ut att vilja bada :D

Hungrig är man ju oxå, spanien!

fota!

kort ska man ju oxå spela, men inge fusk tack, Siim!

Dressman reklam!

Hej jag heter Emelie......

Mmmmmm...

Pokerface!

Becka och Emlan <3

Twister!!!

snacka om twisted!

Vitri och jag i Bryssel!

Bryssel by night

Bryssel på cluuuuuuubbbbbbbbbb

Dance all night loooong, bryssel

en bunker vid skyttegravarna

SI1 är ni redo?

VI ÄR REEEEEEEDOOOOOO!!!

plugga ska man ju göra :P

Snacka om öl-ställe med hur många sorter som helst, och en engelsman som ville ha bild på mig :O :P

på party humör

HA HA HA a la bryssel

Hej emelie här igen.......

allt är gryyyyymt bra!!!

sa ju det gryyyyyyymt!!!!

haha visst är mitt ben snyggt? :P

Haha så snyggt att man vill äta det? :P

så går det när man är trött!

bacardi hetr det, det sa faktiskt emelie c s, så det så!!!

vi har så mycke snyggare ass än hästarna ;)

vill ni ha numret till min plastikkirurg?

Sweden calling

oj just det vi är på en gravplats...opps :P

PARTY!!!!

are you strong enought......lalala

haha myggmedel i siims hår :D

skyttegravar.....

skål

..och lee

hmm intressant :P

haha den bjuder jag på :D

 :D

haha ja...

ååhhh snubben som uppfann banankaviar :D

vaxholm

oskyldigt offer...

det var min tur..nej min....nej min....

Hej jag är lång :D

med margot wallstöm

typsikt SI1 :D

vad kan vara så intressant?

mmm slurp

så j***a gott!

jamjam


Wow så här går det när man har lite dåligt samvete och väldigt tråkigt :P

Och här mina förändringar det här håret, oj mena året :P

Från att ha varit jätteblond.

Först blev jag brunhårig.

sen typ mörkbrun.

ooo herregud sen typ LILA!!!!!!!!!?????

till typ blond igen, och just nu ännu blondare fast bild saknas!
BLOD ÄR JAG OCH KOMMER FÖRBLI DET!!!! :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0