Kladdkaka, Godis...

Vilken bra helg jag haft :)
I torsdags skulle vi ha insparksfest, men som typiskt blev inställd. Så jag och rebecka bakade världensgodaste kladdkka istället.Hon sov över här.
Sedan var familjen på landet, så hon sov här igen från fredag till lördag. Vi tittade på på tv, the island och åt kladdkaka, mysigt.
På lördagen tränade hon småttingar i fotboll, men senare på dagen hyrde vi filmer och köpte godis., tittade på 27 dresses. Som är rätt omtalad, och den var bra! På kvällen åkte vi hem till rebecka på hennes moppe. Vi var tvungna att ta med hennes stora bag pluss min, och det var jag som hade väskorna på vardera sida om mig, snacka om tungt :P
Där i hennes mysiga villa tittade vi på ännu en film, Thegirl in the park. Gripande film!
Och så idag skulle rebacka jobba så vi var tvungna att stiga upp vid 7, så jag har varit lite trött idag..har slappat och kollat på film :)Just nu går Moonlight på tv så jag ska väl kolla lite, typ världens bästa program <3

 


Kommentarer
Postat av: anna

jag vill ha receptet på den där jävla kladdkakan alltså...:0



blir suktad :)



pusss

2008-09-17 @ 16:18:10
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0