I´m back..missed me..

Åhh herregud vilken dålig bloggare jag är.....
Har ju inte skrivit på jätte länge :/

i alla fall.. Hej alla glada!
WOOOHOOOO! jag går äntlign på gymnasiet..WOW!
Snacka om att jag var nervös första dagen - kände ingen!
men hur bra blev det inte?! SKIT bra!
 Jag och mina nya superkompisar, Anna, Rebecka och Frida!
Om ni vill ha lite mer info om de första dagarna spana in anononas blogg ;)

Ifredags var vi hemma os mig och hade skit mysig tjejekväll, vi hyrde filmer, unna oss hägendas glass och gjorde till och med pizza.. hur bra låter inte detta? :O anna du har lite bilder, give me! :P vi hade så roligt att vi inte soma förän 02.30..klantiga jag kollade ju på baksidan av filmen vi skulle se (flyga drake) och trodde den höll på i 1,5h när den egentligen häöll på i 2,5h :p så där satt vi, döds trötta, men ville verkligen se klart filmen, som var skit bra. Söta rbecka somna i slutet ^^

I lördags var jag då ensam med min gulliga moder, pappa var på båt resa och systern min på tjejmiddag. Vi hade det såå mysigt, laga tre rätters middag, tittade på eurovison dance contest med popcorn bunke i knät.
 

Sedan på söndagen var kära moder, söta syster och jag i farsta och shoppa, jätte trevlig och mysigt <3
När vi kom hem skulle jag färga håret..jag vet nu igen :P men jag var i förra veckan och klippte mig och det blev sådär, och mitt hår är lite slitet vilket inte är snyggt i blont, så varför inte testa om brunetter har det roligare! :D
Så nu är jag brunett..så hett!

Och så till isag, en avnlig skoldag..kollar lite på kristallen..
På torsdag ska jag på våran skolas inspark på en klubb i satn, ska bli mycket roligt...hjälp vad ska man ha på sig....

ha det tills vidar nu måste jag ut i världen..!

xoxo Lave ya!

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Vad trävligt att du har börjat att blogga igen. Spana in min superheta blogg, rebeckans.blogg.se

See u on da buss <3

2008-09-08 @ 22:50:29
URL: http://rebeckans.blogg.se/
Postat av: lisa

vadå emelie von jordgubbe?:S:S

2008-09-09 @ 17:56:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0