BLOND eller BRUNETT?

Å så har ännu e vecka gått...
Vipps så är helgen här igen..vilken tur jag har!

Veckan har gått ganska fort, men tyvärr..eller SKIT, så blev åran insparksfest inställd. Men inga buttra miner!
Veckan har flytit på, har gymat en del, så träningsverk är ett faktum :P Men ja håller på att öva så jag ska kunna gå ner i splitt och spagat, hah. Rebecka säger att jag är skit bra, men jag kan nog inte riktigt hålla med :P

Åhh juste skrev jag att jag blivit BRUNETT?! Det har jag i alla fall ;)
Många säger att det är snyggt, och det är det väll, men såklart så saknar man ju att vara blond :P
Men mitt håt var ganska slitet så snuyggare i brunt, och det har nu blivit bättre ;) så lent :p
lekheten i min hy är såklart inte så mycket att göra åt, men det ä'r fint med brunt ändå ;) hah!
Vi får väll se..i framtiden kmmer jag vara blond eller brunett? ^^



    

Vad tycker ni?

(Seriöst behöver hjälp :P) HAHA

Kommentarer
Postat av: mikaela

jag tycker du ska ha brunt :D mkt finare suster min <333

2008-09-19 @ 20:20:55
URL: http://mickuus.blogg.se/
Postat av: Rebecka

OMG är det där du? Creepy



Förlåt för att jag inte svarade på ditt sms, mina pengar är slut på mobilen och måste vänta till lönen innan jag kan fylla på.

2008-09-19 @ 21:47:37
Postat av: Anonym

du ser ut som ett spöke..

2008-09-25 @ 15:23:57
Postat av: Emelie

Jättefint :)

Nu finns resultatet av mitt hår :P

2008-09-27 @ 16:37:37
URL: http://pancaakes.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=22672



detta är en länk till gratiskläder. det funkar faktiskt och jag kan tala om att använder ni denna så hjälper ni mig med att få poäng. vill ni inte hjälpa mig, skriver ni bara det första utan mitt nr efter så kan ni registrera er ändå.

mvh carro

2008-09-28 @ 10:13:45
Postat av: Anonym

Brown!

2008-10-02 @ 21:51:41
Postat av: Denise

Brunt helt klart! :)

2008-10-11 @ 16:40:48
URL: http://deniseandthecity.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0