En ovanligt vanlig Onsdag

Så här kul kan vi ha i skolan
  
 
Alex, Marika, Emelie(jag), Louise, Såma och Linnea.

När man kom hem var det inte lika kul, storstäda hela huset!
Mamma är lik sin mamma, städa ,skura ,sopa ,diska ,damma.... trallalalaa
 
Man kan ju tokstäda eller INTE! :P


Såhär ska det se ut när man sitter vid datan

Faktiskt inte hembakad kladdkaka eller chokladboll, pappa fick, igen :P



Tänkte passa på att göra lite reklam för min mammas fina kort, hon vill att jag ska göra reklam :P
Men faktiskt kul at titta på, väldigt fina kort, ganska rolig sida :D
Hälsokort 





Jag är så glad för att vara tillbaka i skolan igen, WOW att jag ens säger så, never happened before :O
Men det är nog tack vare Rebecka, Love you <3
Tänk om du eller jag skulle åka till USA, ett år som utbytesstudent, vad skulle jag göra utan dig?



Åhh just det, idag dekorerade jag och rebecka skolan med halloweengrejer. Vi har startat en ny förening i skolan; Högtids Fixarna. ett bra namn tills vidare. Vi ska även dela ut halloweengodis på fredag så alla godis sugna....


























I
brist på annat!
Vet ju att vissa älskar sånna här så...

HAR DU PUSSAT NUMMER 2?
hah alexander Ottonsson i min klass?  inte direkt! :P

VAD HAR DU FÖR RELATION MED NUMMER 20?
Frida F också i min klass, mycket bra kompis, ses i morgon  :D

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 30?
Min mentor, Jessica Svedlund? hmm, vet inte riktigt hon är mammaledig nu men det var väl någon vecka sedan.

ÄR NUMMER 18 SÖT?
Nja, erica i min gammla klass, hon var inte så snäll...

VAD VAR DITT FÖRSTA INTRYCK PÅ NR 33?
Kundservice? "Ja det här är väl en bra tjänst"

HUR TRÄFFADE DU NUMMER 9?
Carro K, vi gick i samma klass 6-9.

HAR DU TRÄFFAT NUMMER 3 DEN SENASTE MÅNADEN?
Amanda, ja faktiskt på 18-års party i lördags :D

NÄR SKA DU TRÄFFA NUMMER 14 NÄSTA GÅNG?
Elin H-L, ingenaning kanske aldrig mer? vi spelade i samma handbolls lag, vem vet vi kanske ses ;)

ÄR DU NÄRA VÄN MED NUMMER 13?
 Elin A, inte direkt, vi går nu i samma skola, var bästisar i sexårs, men det är nog allt :P

HAR DU GÅTT PÅ BIO MED NUMMER 4?
Anna S, jo men det har jag nog :)

SKULLE DU KUNNA GÅ UT MED NUMMER 5?
Anna Källeskog, hah, vi går nu i samma klass. Men visst, skai gå ut Anna?

VAD PRATAR DU & NUMMER 45 OFTAST OM?
Mig själv, hahaha. Jag pratar nog om ALLT. Jag kan ju läsa mina tnkar :P

KÄNNER DU NUMMER 28?
Jennifer Westling, nja gick isamma klass från 6-9 och spelade handboll i hop i nog 6 år, så ja :)

SKULLE DU KUNNA GE NUMMER 40 EN KRAM?
Matilde, vi är inte kompisar, bor grannar, så ja det kan jag väl, alla blir glad av en kram :)

VAD HAR DU OCH NUMMER 68 FÖR EN RELATION?.
Hah listan går inte så långt :P Har ny mobil så det fattas en hel del nummer :(

SKULLE DU TÄNKA DIG ATT LIGGA MED NUMMER 1?
3Svar int., hmm hur skulle det gå till?

I brist på annat får man ta till med nödlösningar..
Hittade på min kära vän Anna´s blogg.

Kommentarer
Postat av: Rebecka

Du är bäst Emday! I måndags var du ju sjuk för första gången, det var nog den tråkigaste dagen hittils! Don't survive wothout you! <3<3<3<3<3

2008-10-22 @ 21:09:37
URL: http://rebeckans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0