Mimmibesatt och TWILIGHT

23 dagar till 1 december och 32 dagar till julafton.

Den här veckan har gått ganska segt, utan direkt något roligt, eller Rebecka har ju förgyllt dagarna som vanligt <3

I torsdags då:




Såhär såg min kväll ut; massa samhällskunskap och såklart häagen-Dazs. Mamma min hade tjejmiddag där nere så jag satt uppkurad i min säng.








Jag passade på att shoppa lite efter utvecklingssamtalet, som by the way gick bra.
visst är mimmi så sött?!

Igår med rebecka på en fest:




All den goda maten som jag och Rebecka lagat i timmar...Nej vi värmde faktiskt bara maten, den var levererad.
 
Partypinglorna.


Vi måste ju också äta, lägg märke till skillnaden på tallrikar :P stackars Rebecka är latosintoerand.
en rolig kväll med Rebecka som betjänt på en fest, med rolig dans i köket, Du vet hur manhar kul Rebecka, diggar din dansstil!

Idag:

Hur GLAD blir man inte när man vaknra och sermassa SNÖ, SNÖ...SNÖ ute????!!!!

Ska på TWILIGHT, äntligen, så som jag längtat..Ni som stått ut med mig och mitt prat fattar :P
Har man läst boken fem gånger måste man ju se filmen <3
Så syrran och jag ska in till stan.

"When you could live forever, what do you live for?"

Någon mer som ska se Twilight, eller har sett?

Kommentarer
Postat av: BJERNHAGEN

Åh vad mycket gott det var där!



tagit det lugnt hela dan, blir bio ikväll :) twilight här med.

2008-11-22 @ 16:59:36
URL: http://lisabjernhagen.blogg.se/
Postat av: denise

hur har du haft det i sverige de senaste dagarna?:)

2008-11-22 @ 22:48:38
URL: http://denisevs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0