Zzzz! Hata godis!

Zzzzzzzzzz! Så seg som jag är nu efter baren kvälls party, och då inte ens så vilt och länge, så fattar jag att Britney blev totalt slut, men jag skulle aldrig raka håret. Och Paris, hon lär ju behöva ett års sömn och många huvudvärkstabletter.

Jag vaknade i alla fall sist av alla i morse, kl 11, och ändå var jag nog tröttast, man är ju tonåring! Jag borde då ha börjat dagen med en stadig frukost, men så blev inte fallet. Jag var inte alls hungrig och tog bara en macka som ett måste.
Så om gudarna inte gillade mig kom en granne med en enormpåse godis som bara blev över från i går. Jag vet nog vad du tänker, -hallå dum i huvudet inte vilja ha godis, men det var inte det jag menade. Jag ville ha godis och jag åt MASSA! Jätte bra på en halvtom mage. Så när det var dags för lunch var jag självklart inte hungrig, men nu var jag ju tvungen att äta något, -pasta carbonara!
Alla grisar, gäster och jag, trängde nu upp oss i soffan och tittade på, ja, en utav det roligaste filmer jag sett, -Lange flate baller! En film om Norrmän som skulle på fotbollsresa, för Norge går till vm final. Så mycket som vi garvade skulle jag inte bli förvånad om grannarna undrade vad vi hade druckit. i och för sig hade vi det, men inte SÅ mycket :P
Men det jag ska komma till är att jag nu ska sluta äta godis! Join the club! Min klubb ska heta Hata gosis! det är väl orginellt?! :P I alla fall så mår jag nu alltså  inte så jätte bra eftersom jag knaprat godis i flera timmar. Fet som en kossa vi ll man ju inte bli heller, så härdanefter blir det frukt och nötter och kanske, kanske, lite naturgodis! Och som kaka på kakka, bokstavligt, åt vi tårta och bullar på eftermiddagen, Mina kära föräldrar fyller  år på måndag, grattis, och ja det fyller båda år på samma dag den 23/6, så våra gäster tyckte det var bra att fira dem idag! herregud, vad ska jag ge dem i födelsedagspresent?!
Ska nu i alla fall äta lite middag, hamburgare, potatissallad, och/eller bröd. Får väl se hur mycket jag vill äta.
Måste bara berätta en sak "att bro på" ingenting; Jag har fått jätte långa naglar! Det är rekord för mig :p de är långa och  snygga eftersom jag inte tränar handboll nu, så vi får se hur länge de håller, jag ska lägga på någon förstärkning. Oj juste det jag har ju nu inte tränat på länge måste sätta igång :P man måste ju vara u form nu inför beachen :D
Ska nu då äta, smaklig måltid till mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0