Torsdag

Lite kort uppdatering om igår, som jag lova.
Vi hade typ som filmkväll och det droppade in lite folk eftersom, första av tre filmer var en riktig skräckis, kommer tyvärr inte ihåg namnet, men det handla om några som råna en bank, åkte till ett spökhus, som var hemsökt av flådda spökmänniskor som växter upp ur folksmagar typ. Jag tittade mest på baksidan av fodralet hela filmen :p är nu ingen oskuld på skräckfilmer länger, vilket jag faktiskt var fram til igår :P Men jag var faktiskt inte den som skrek mest igår,det gjorde Linda och Frida :P
Sedan tittade vi på två filmer till medans vi mumsa i oss, vegetariska chips :P vilket såklart alla är! Fimernas namn: What happens in Vegas, en riktig skratt film och What a girl want, som jag missa slutet på.
Att summera, en riktigt bra kväll!

Idag hade jag sovmogon, trots det var jag trött hela dagen idag. Började jobba vid 13.30, sjöng och fikade ute med pensionärerna. Efter mitt pass blev jag upplockad av min bäste fader på en busstation av an LASTBIL! fatta vad cool, alla bara stirra på mig när jag klev in :P kart de var avundsjuka! Vi skulle till centrum för att kolla på ny MOBIL til MIG! Den nya tre mobilen kommer snart, så jag ska stå ut lite till, vilet är ganska lätt nu när jag VET att jag kommer få den fantastiska med 5 mpx kamera, radio, mp3...ja ALLT!  Sedan var vi såklart tvungna att handla mat, men eftersom jag nu börjat mit nya liv, nyttiga, så öpte vi massa grönsaker, faktiskt inget i våran korg var onyttigt, wow första gången! Min kost ska nu bestå av grösaker och till mesta dels vitt kött så som, fisk, kyckling.
Åt då idag kyckingklubbor, grönsaker i ugn, gnisel/gummi halloumiost oh jesse super sås från ica. Ska nu till efterätt äta jordgubbar, både färska och torkade :P

Min fina men lätt klädsel under denna dag looks like this!
   
Vringad bruntröja, HM, beigea "piratbyxor", haha gulligt namn, från ONLY till hade jag mina rödrutiga taxi.

Yes, yes, yes kommer nu vara ledig till på tisdag, så skönt, ses kanske....när vi ses....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0