Sverige vs Spanien

Bion med Petra var en sån där klassisk bra film som är förutsägbar, men ändå inte, man måste se hur det slutar. -Brudens bäste man, en kille som blir brudtärna :P
Efter bion gick vi till kungshallarna och åt , jag kyckling spett med bulgur och sallad, för att vara  lite nyttig.
             Senare på kvällen drog jag och Melinda till Alby där vi mötte Petra och några till, min gammla barndomsvän Gustav var där så det var lite roligt med ett kärt återseende.

Idag fick jag ingen direkt sovmorgon heller, har inte fått det på hela veckan. Skulle på kick off inför sommar jobb då vi hade lite vanliga TRÅKIGA lära känna aktiviteter och info, till lunch fick vi skinkrörafyllda baguetter, lyssna bara hur det låter -URK!. Nartulitvis var det denna dag då Eken cup är så jag missade två matcher, när vi då åt lunch på kick offen bestämde jag och Elin att vi skulle skippa resten och åka till Eken så jag kunde vara med på sista matchen.
             Det var nog ganska bra att jag gjorde det för de hade förlorat de tidigare matcherna och vi förlorade även den sista, men den var faktiskt riktigt bra. Vi kämpade och örlorade med 13-8. Mycket bättre än de andra, jag vill nog säga att det är lite tack vara mig!

Vi har ni precis ätit efter den mycket spännande Sverige vs Spanien matchen som tyvärr slutade i förlust när Spanien gjorde mål med 1 min kvar på tilläggs tiden. Vi har gäster och de vuxna blev ganska hysteriska, men vem blir inte det närman är inne i en match. Jag är ingen fotbollsfantast, men när det är Sveriga och alla siter framför en 42 plasma tv i sveriga tröjor och hejar, vem rycks inte med?! Maten var i alla fall fantastisk, "yaki niku", gjort av min kära moder.

                                                                                                                                                Måste vara lite social nu ses!  XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0