Lite frågor...

DIN OMGIVNING
1. Hur många är det i din klass?
- Ska börja gymnasiet till hösten, så vi får se.
2. Känner du några som röker?
- Ja, det är ju alltid några man känner som vill dö i cancer.
3. Hur många är ni i eran familj?
- 4 + en katt Simba, han är lite som en hund; kan sitt, ligg, rulla, upp, vacker tass...
4. Har ni några husdjur?
-Simba.
5. Känner du någon som knarkar?
- Nej, tror inte det?!

OM DINA VÄNNER
1. Har du någon riktig vän?

- Ja, (hoppas inte min lossa vän blir ledsen nu :P ).
2. Hur många vänner har du?
- Är det tänkt att jag ska räkna eller?
3. Vilket kön är oftast snällast?
- Det går nog jämt upp!
4. Hur ser dina bästa vänner ut?
- Som bästavänner ska se ut.

MUSIK
1. Vad är musik?
- En bra avslappningsmetod för mig eller det motsatta -uppiggande.
2. Vad lyssnar du på?
- Det mesta, det som fastnar i mitt huvud är oftast bra, 107,1 vinyl är bra, diggar 60-, 70- och 80-tal.
3. Vad är dålig musik?
- Det som inte fastar i huvudet, som bara resulterar i huvudvärk, skräp!
4. Har du något favoritband?
- Nej.

TRAGISKT
1. Känner du dig värdelös?
- Nej, borde jag det?
3. Röker du?
- Nej, det är jag stolt över. Det är jätteäckligt, är nog allergisk mot rök?!
4. Har du någon gång försökt begå självmord?
- Tanken om att tänka på att ta själv mord har väl kommit upp.
5. Känner du någon som begått självmord?
- Nej, man har ju bara ett liv, vad vi vet.
6. Känner du någon som tänkt begå självmord?
- Nej, som tur är.
7. Har du någon gång gråtit dig själv till sömns?
- Kanske inte tills jag somnat, men innan, värdelöst och sorligt.
8. Har du någon gång provat droger?
- Nej, om inte sniffa på alla rena lakan och kläder räknas:P i så fall är jag beroende!
9. Har du någon gång prövat alkohol?
- nope - stolt nykterist, jag är den som kan skratta och visa upp bilder på er dagen fter :P
10. Är det någon som du brukar ha "djupa samtal" med?
- Nja, håller rätt mycket inom mig.
11. Är det någon som har sålt alkohol till dig?
- Nej, det är det inte.

OM KÄRLEK
1. Är du kär?
- Nja, kan väl inte påstå det riktigt ännu? finns mest grodor just nu, prinen finns väl i framtiden...
2. Vad tycker du om kärlek?

- Det är underbart - så länge det är besvarat, vad vore något utan kärlek?
3. Har du någon gång varit olyckligt kär?
- Ja, det händer väl alltid.
4. Vad är de längsta du har varit kär i någon?
- klart jag har räknat sekunder....
5. Är du homosexuell?
- Nej, men har inget emot de som är :)
6. Tänker du gifta dig när du blir stor?
- Klart jag vill det är ju varje prinsessas dröm.
7. Tror du på kärleken?
- Ja, det är väl klart.


Gillar lite fråge ställningar så irritera er inte på detta, det är ju ett sätt att lära känna mig, om inte bara ignonera detta å, surpuppa...........

Kommentarer
Postat av: Suss

Hej!

Vad kul att du fixade det =) Det blev riktigt snyggt =)Din Katt verkar väldigt cool ;)

Ha det bra.

2008-06-25 @ 08:26:34
URL: http://mesuss.blogg.se/
Postat av: mellis

Fett me fin din blogg har blivit! XD Älskar det rosa temat:)

Gör flera tester, alltid kul o läsa o göra eget:)



ÄLSKAR DEJ<3

2008-06-25 @ 12:32:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0