GRATTIS!

Ja må dom leva..... Grattis kära moder och fader på födelsedagen! Man blir bara visare ocg snyggare med åren så var inte oroliga, ni är unga och har halva livet kvar. Jag drar väl vidare snart och då öppnas ett nytt kapitel i erat liv. GRATTIS!

I morse blev jag väckt, igen tidigt, klockan 5, fattar hur trött jag var för jag tittade klart på en film i går till 24. Sedan som alltid har jag svårt att somna trots att jag var dödstrött. Vi skulle i alla fall köra först pappa till nya jobbet, grattis, sedan mickis och en kompis till ett ridläger i DALARNA! Så jag och min kära moder åkte bil i nästan tre timmar. 
          När vi lämnat dem gick vi till ett outlett, som visade sig ha bara sportkläder och inte ens så billigt, men modern min hittade ett par snygga tygskor för 50 spänn, DET var billigt. Vi går även in på en skobutik som visar vara typ den billigaste i sverige, jag köper inte mindre än 4 par skor och min moder köper ett par till, till sig och ett par till min kära, och nu saknade, syster.
           När vi åkt en stund ringer såklart telefonen och min kära moder är tvungen att åka till jobbet, vi stannar snabbt på en restaurang där jag äter thai wook, mycket gott och nyttigt.
           Sitter nu här på min moders jobb, regnet öser ner och jag tror jag börjar få lite ont i huvudet. I kväll ska vi fira, födelsedag. Med vi menar jag idag lilla jag, min kära moder och min fantastiska fader, systern min kommer ju hem på fredag. Vi ska i alla fall fira med att gå på en thailänsk restaurang, jag vet thailänskt igen, men jag bara älskar det så det gör INGENTING! vem tackar nej till thai mat?!
        
Här kommer en liten frågetvling, vi får väl se om ni är smartare än pensionärerna på ålderdomshemet, de ska nämligen svara på bla dessa två frågor i morgon på en tipsrunda!

1 Vilket djur? Man är hungrig som en ....

1 Varg
X Björn
2 Gris


2 Vad hette Tysklands diktator under andra världskriget?

1 Adolg Hitler
X Joseph Stalin
2 Arnold Schwarzenegger

Ganska lätta va?! Men så dementa som de gammla är så kan detta vara svårt nog. Svara gärna på frågorna genom att komentera, svaret kommer om någon dag, men jag gissar att alöla redan kan svaren. I så fall grattis, detta är kanske den första tävling du fått alla rätt i........

Kommentarer
Postat av: sanny

grattis :)

2008-06-23 @ 15:57:35
URL: http://sannyt.blogg.se/
Postat av: Katie

Man är hungrig som en 1.Varg och Tysklands diktator hette 1.Adolf Hitler!



Hoppas det var rätt, annars får jag skämmas!

2008-06-23 @ 16:09:22
URL: http://katie.blogg.se/
Postat av: Emelie

Vi tackar ocg bockar för "grattiset"

Svaret får du veta senare, men jag tror inte du är helt dum ;)

2008-06-23 @ 16:14:01
URL: http://evef.blogg.sr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0