Godmorgon, "Min" video idag

Vaknade faktiskt av mig själv i morse vid 9.30, det är typiskt när man får sova så kan man inte. I dag ska jag bara ta det lungt och titta på tv, just nu tittar jag på Bodyguard, med Whitney Houston och Kevin Costner. så Min video idag är väl inte mer passande än att det är låten I will always love you, med just Whitney Houston.




Idag borde jag väl egentligen ligga ute och sola, och kanske gör jag det senare, men just nu orkar jag inte, brun kan jag bli senare...
Ikväll ska jag på "återträff" eller det kanske inte räknas när sommarlovet inte ens är slut, men jag och några kompisar ska i alla fall träffas. Det blir nog mycket chips och godis och alldeles CRAZY, eftersom det är så vi är :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0