Eken och stan

I dag steg jag upp tidigt igen, som varje dag sedan avslutningen, sulle alltså spela match på eken. När det var någon minut innan matchstart visade det sig att våra motståndare hade drafit sig ur. Vi fick då vänta i typ 2 timmar till nästa som vi förlorde på sudendeth. 
Skulle till stan med min Melinda, men som sagt när jag komme hem blev det lite annorlunda, eftersom jag älskar dig Melinda, men iblan kan ha väldigt svårt att komma ihå det,  ska jag inte gå in på detaljer.   alla fall så åkte jag till stan med min kära moder och fader. Där köpte vi rosa hårfärg, som jag gjorde slingor med senare, lite kul!   Vi åt såklart den underbara glassen på montis i galerian och jag köpte till sist berlocker till mitt pandora armband.
Till kvällsmat åt vi super goda varmamackor med kantareller, och jag tittade på det bästa program som finns Moonlight, går 19.00 på trean på söndagar, du måste kolla. Ska nu titta på filmen Mona Lisas leende, ses. XOXO
 p.s som tur är går det att tvätta ur :P

Kommentarer
Postat av: Danspartner ^^

hah!

du var på blue fox och köpade ^^

cerise? :-O

2008-06-15 @ 22:54:17
Postat av: mickuus

har du slingat håret käre syster? ^^) <3

2008-06-16 @ 19:51:14
URL: http://mickuus.blogg.se/
Postat av: Emelie

Hej, jag köpte faktiskt min hårfärg på punk shop och den är rose rosa typ kommer inte riktigt ihåg, men den är inte riktigt hel rosa :p

typ cerise kan man väl säga.



Och ja kära syster jag har slingat håret där fram, kom hem och titta :)

2008-06-16 @ 21:03:01
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0