Ansiktsmålning

Ida vaknade jag som sakt hos Ida, som jag var barnvakt till, (hennes blogg har raderats). Under för middagen ansiktsmålade jag henne inför midsommar, då jag och Mickis ska måla småbarnen

Här är ett exempel som jag gjorde, en fjäril.

Som ni vet så gjorde jag ju rosa slingor, som jag nu redan vill bli av med :P Det ser förjävligt ut, ursäkta.
Jag försökte färga över med moss, vilket inte funka. Ska nu färga över med permanent ljus kopparbrun färg. Får se hur jag gör slingor eller hela :s blir det inte bra vet jag inte vad jag gör. Jag ska i alla fall behålla en del av håret blont.
I dag åt jag tomatsoppa, revbenspjäll och bröd till lunch. Middag blev väldigt sent vi köpte med oss färdiggrillad kyckling när vi var i affären och köpte hårfärg tilll mig. Till hade vi sallad, paprika, tomat och äpple.

Vi ses, får se HUR jag ser ut, men det är i alla fall samma jag :/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0