Veckan som var..

Jag var alltså i Miniland(småland)! Några dagar var vi då och campade, så härligt. där vi var bestod stranden av bara större lena stenar och hela horisonten bredde ut sig, där även solen gick ner. Har massa bilder på mobilen, får föra över när jag kommer hem. Då till Fredagen; vi badade länge i det häftiga vattenlandet, med flera rutchbanor, var även i den nya delen "pirate land". Kola även på de söta djuren lite ;) När de stängde rörde vi oss in till kalmar där vi då träffa fam Englund. Vi åt middag på restaurang Verandan. Kändes så lyxigt där, åt buffé för 200 kr, de hade live spel med piano, killen lät som Jason Mraz! Sedan gick vi vidare till ett jazzcafe där ett live band spelade massa bra låtar. En låt bet it, no one whants to be defided! var bla en av dem och så löjliga som vi var så satt vi och översatte låtarna til svenska, och hur löjligt låter det inte då; Slå det, ingen vill bli besegrad! :P En bra låt jag fastnade för var piece of my heart av janis joplin.


Här med en lite annorlunda video!


Igår solande jag med citron i håret, för att få det lite ljusare. Vet inte om det funkade så bra på mig...
Har ni någon gång testat? resultat?
På kvällen var vi hos några kompisar här i området, åt utsökt kött med pommes och tzatsiki.
Testade även på Wii nintendo för andra gången i mitt liv, skit kul!

Idag har jag färgat håret på mamma, lite gyllenbrun, blev jätte fint! Har även tittat på High School Musikal 2, tycker de är så bra :P
 

 

 

 
 

 

fint slut <3


Ursäkta alla klipp, kunde inte låta bli :P busiga jag!

Kommentarer
Postat av: sandra och jag

jag älskar också high school musical :P förälskad!

2008-08-08 @ 18:43:36
URL: http://sandra äger er!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0