Så inspererad!

Jag var nyss inne på en blogg och blev så inspererad av henne, www.gauppivikt.blogg.se. Hoppas det är okej att jag skriver om dig :P
I alla fall hela hennes blogg handlar om att gå upp i vikt, som hon nyss skrev väger hon just nu 44kg och är ca 167 cm. Hon vil bara gå upp, jag tycker vi ska ta efter henne, även om hon inte väger så mycket tycker jag inte att vi heller ska ha sån vikt hysteri. Jag menar allt handlar INTE om att se ut som kändisar. Man ska vara trygg i det man är. Jag dock först dem som är väldigt över eller underviktiga, men ett kg hit eller dit gör inget. Föresten ska man inte kolla på vikten, olika personer har olika tyngd på benen i kroppen så man kan väga olika, även om man är smal kan man väga mer!


Vad tycker ni?

Ingen åsik? kolla in detta och du måste tycka något!
   

Kan dessa vara äkta?

Kommentarer
Postat av: anna

Vill du veta när din favoritgrupp spelar nästa gång? Kolla in min blogg för att se vem som spelar var i sommar!

2008-07-07 @ 21:19:00
URL: http://annaahlvin.blogg.se/
Postat av: Gauppivikt.blogg.se

Det är klart det är ok :D Blir ju bara glad! Egentligen spelar det ingen roll om bilderna är äkta, för det finns faktiskt människor som ser ut så! Fast den bilden högst upp kanske är extrem haha.

2008-07-07 @ 21:20:13
URL: http://gauppivikt.blogg.se/
Postat av: Engman

Alltså jag tycker det är så sjukt med så farligt underviktiga människor, typ som ovan. När jag ser bilderna kan jag inte se dem med en personlighet, som jag gör då jag ser andra bilder.

2008-07-07 @ 21:54:58
URL: http://elinengmaan.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0