Onsdag

Vad gör man nu? Allt har varit så fullt upp ända sedan avslutningen och nu vet jag inte vad jag ska göra. Vill bara resa bort nu!
Lite kort om de senaste två dagarna:  I måndags tittade jag på filmen Juno, om en störskön tjej som blir gravid, ett måste se. Senare var jag med Melinda i centrum, hon handla present till sin lilla syter och jag handla en snygg väska till mig! När jag kom hem satt larmgrejen kvar,  såklart, så jag fick vänta med att använda tills jag orkade gå ner, dvs idag!
 Köpte alltså denna väska fast min är egentligen svart.

Igår då jobbade jag med de äldre, eller det blev inte så mycket jobba. Vi var nämligen på Skansen, där satt mest jag och Carolina, inte en gammal, och spelade kort eftersom hälften av de äldre gått iväg och titta på djur medans vi stt kvar me de andra äldre som då bara satt för sig själva och lyssna på repitioner inför Allsång på Skansen.
När vi varit där typ två timmar slutade vi. Carolina och jag stannade hela kvällen, tittade på alla repitioner, och det var nog ändå bra för när själva Allsång på Skansen var så var det fullsmockat, trots busstrejken, så vi såg inte mycket.  Att bro på busstrejk så var vi du den morgonen tvungna att bli skjutsade innan 9 av carros mamma till tunnelbanan, så vi var framme 1, 20 h för tidigt. Vi gick då till östermalmstorg och tillbaka sedan fikade vi vid vattnet. Fast kul hade vi för vi studsade upp och ner och ropade glatt när vi såg ett huvud eller två av artisterna; EMD, Kung Uggla, Sanna Nielssen, Peter Jöback & Eva Dalgren och typ någon som ska spela Tarzan i en musikal. Där  köpte jag även massa......remmar, till senare, systern min och jag skulle dela på hemma. Middag åt vi även där: Kycklingklubbor, nacochips, guacamole, gräddfil och salsa, egentligen skulle vi inte haft de extra såserna till , men vi bad att få det, och sedan när vi skulle betala visste väl inte hon i kassan det så vi slapp betala extra ;) så våran barnmeny var typ större än den vuxna :P
När vi kom hem tittade jag då på sex and the city med Mickis och hennes kompis, och åt remmarna!

Nu till idag, har typ bara slappat, är så trött, borde börja träna. Vilket jag skulle idag, men missade friskis passet. Har i alla fall kollat på film, ätit remmar och var nyss i centrum och larmade av min väska :P Och llånade en drös med böcker..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0