Mitt tycke!

Dessa två meddelande skickade jag till två bloggar som håller ganska mycket med mig, tänkte det vore kul att visa vad jag tyck
Jag håller helt med dig, jag är likadan. Ala tjatar helatiden på mig att äta mer, inte vara så "fixerad", men ex när jag ska köpa bröd kan inte låta bli att kolla kolhydrater, för varför äta ett bröd med massa kolhydrater när jag kan äta ett med lite och känna mig bättre. Många tjatar även på mig om det där med smöret på mackan, jag tycker inte ens om att ha mycket om ens något alls, så varför måste jag?
Jag kan väl ta hand om mig själv! Jag gillar att äta nyttig mat och känner mig bättre då, så varför inte låta m8g göra det?! och ändå ny för tiden rör vi inte på oss lika mycket som förr, så man behöver inte lika mycket av allt! Så stå på dig, jag är på din sida, solklart ;) :P

Skickat till www.annacornelia.se 

Det ser jätte gott ut :)

brukar äta liknande och vet att all sådan här nyttig mat är underbar! Jag är själv ganska mycket hälsofreak, men man känner sig så bra efter en nyttig måltid. Jag älskar att laga all mat också och man känner inte pressen att helatiden träna, äter man onyttigt får man nästan skulldkänslor direkt och man känner sig äkligt mätt, ingen energi :P Så din blogg är verkligen inspererande ;)

Skickat till www.halsofreak.blogg.se


Kommentarer
Postat av: Malin

man är ju inte helt fixerad för att man köper nyttig mat och tar hand om sig själv.. eller?

2008-07-07 @ 22:44:47
URL: http://malinsh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0