Landet

Hej har nu hunnit landa i några timmar!
är alltså på mitt kära landställe, nu och tre vekor framåt, så besökare vore kul :P
Jag ommer i alla fall behöva er via datan, man måste ju hålla sig uppdaterad :)
Har då idag åkt hela vägen från småland, steg upp tidiga 06.00, Zzzzzzzzz!
Stannade till i Söderköping och åt på den berömda glasskiosken, tog tre enorma kulor; apelsin, pistage och chokladmarsipan. Så det blev ingen lunch :P
Till kvälls mat åt vi fish and chips som vi gjorde själva med bearnaise, skiiit gott! hah nu tror ni väl att jag inte äter annat än fish and chips :P
Fick precis gäster så man får väl vara lite artig och gå ut, ses!

Veckan som varit var fantastisk och speciellt fredagen som vi efter djurparken gick ut i kalmar med några kompisar hemifrån. Underbaraste kvällen i mitt liv...Skriver om den senare!

Adios! Studsmattan here I come...

Kommentarer
Postat av: Frida

åhh vill veta vad du gjorde, underbart?

2008-07-28 @ 20:35:13
Postat av: Allan ballan

hah har också ätit glass där, jätte god!

2008-07-28 @ 20:35:46
Postat av: Anonym

hej var med och tävla om en voododoll på http://lillanmalutta.blogg.se/?tmp=28131303 två vinnare avgörs på fredag!puss och kram

2008-07-29 @ 08:17:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0