Jävla brist på annat...

Ligger här på landet, så jävla trött på ALLT! Finns inte ett skit att göra, jag står inte ut med någon, blir bara sjukt irriterad, specielt på familjen och mig själv... Vill bara bort nu! Någon som ska någonstans, bort? Resa kanske, vore ass bra!

I alla fall till det som jag ska göra nu då, när all tär kört!

Alla tjejer måste svara ! Eller om ni vill SKIT i DET! Allt suger ju ändå, så varför bry sig! ( vet att jag kommer KANSKE mår bättre i morgon, men idag får jag snacka hur jävla mycket skit jag vill, jag som inte ens brukar svära)

KLÄDER

(x)Äger minst tre bh:ar
(x)Kan gå till skolan med två olika strumpor
(x)Har minst fem par jeans

Summa: 3


SMINK

(/)Går alltid till skolan med smink
( )Använder alltid läppglans
(/)Använder täckstift
(x)Äger en eyeliner eller flera
(x)Använder brunkräm/foundation

Summa: 3


HÅR

(x)Har färgat håret (Många gånger, men nuär det naturligt)
(x)Din naturliga hårfärg är blond
( )Din naturliga hårfärg är svart
( )Din naturliga hårfärg är röd
( )Din naturliga hårfärg är brun
( )Du borstar alltid håret på morgonen
(x)Har oftast utsläppthår

Summa: 3

VÄNNER/FAMILJ

(/)Dina föräldrar är gifta (nej, men förlovade)
( )Du har minst tre syskon
( )Dina föräldrar är skilda
(x)Du har minst 10 vänner(Vänner har jag väll, men som sagt idag känns allt skit, så har jag vänner? SKITER i det!)
(x)Du har husdjur i din familj
(x) Du får oftast det du vill ha i födelsedagspresent/Julklapp

Summa: 3,5


TOTAL: 12,5

0-5 Du är onormal
5-10 Du är nära på normal
10-15 Du är normal
15-20 Du är bortskämd
20-22 Du är väldigt bortskämd


Skit så mycket i testet du vill , det här är fan mycket intressantare!
Fan jag är normal, känns inte direkt som det! Jag är fan inte normal, vad är normal, ingen jävel är normal, vi kan väl alla vara lika jävla onormala som normala! Vem har föresten sagt att det är normalt att vara normal, det kan ju lika gärna vara normalt att vara onormal! Det borde i så fall stå att man är som det flesta inte att man är så kallad normal, ingen är normal!


åå här lite mer skit:

Första bokstaven i mitt förnamn?

A När jag fyllde fem
B Igår
C I förmiddags
D För tre år sedan
E I torsdags eftermiddag
F På min födelsedag
G För tio år sedan
H För två minuter sedan
I För en liten stund sedan
J När jag var liten
K När jag var i din ålder
L För tio minuter sedan
M För en sekund sedan
N När jag gick ut senast
O När jag fick besök
P För två månader sedan
Q Precis nyss
R: Idag
S För tolv timmar sedan
T För en timme sedan
U När jag var ledsen senast
V När jag städade senast
W För fem månader sedan
X När jag ringde min bästa vän senast
Y I förrgår
Z För en vecka sedan
Å För två veckor sedan
Ä Igår morse
Ö När jag var på semester

Vilken är första bokstaven i ditt favoritband/din favoritartistnamn?

A hoppade jag på
B åkte jag båt med
C hoppade jag hage med
D mördade jag
E retade jag
F hoppades jag att träffa
G sprutade jag vatten på
H fotograferade jag (har typ ingen favorit, så H)
I hatade jag
J knullade jag
K åt jag upp
L kysste jag
M hade jag sex med
N sköt jag
O slog jag till
P köpte jag
Q rånade jag
R log jag mot
S skallade jag
T drömde jag om
U tafsade jag på
V tänkte jag på
W tände jag på
X var jag med
Y stirrade jag hotfullt på
Z lekte jag med
Å dödade jag
Ä körde jag över
Ö sparkade jag

Vilken är första bokstaven i din pappas förnamn?

A Grynet
B Carola
C en hund
D Ronald McDonald
E tre grisar
F Shan da Man
G mig själv
H min bästa vän
I en idiot
J Paris Hilton
K Orlando Bloom
L min låtsaskompis
M Marilyn Manson
N min mattelärare
O Jack Sparrow
P Zlatan Ibrahimovic
Q min granne
R Rafael nadal
S min mamma
T en ko
U hundra hönor
V kungen
W George Bush
X min mormor
Y Tyke
Z Lena PH
Å kronprinsessan
Ä Usama bin Laden
Ö Basshunter

Vilken är första bokstaven i din mammas förnamn?

A eftersom jag var hög.
B för att han/hon/de räckte ut tungan åt mig
C för att jag hade slagit ut en tand
D för mitt hår var trassligt
E eftersom jag hade tappat rösten.
F för att jag ville ha öl.
G och det bryr jag mig inte om.
H och sen skrattade jag i fem minuter
I eftersom hon/han/de inte gav mig en kram.
J och sen åt jag en jordgubbsglass
K för att jag var så kåt.
L och ingen brydde sig.
M eftersom vi bryr oss så mycket om varandra.
N eftersom röster i mitt huvud sa åt mig att göra det.
O för att jag skulle få status.
P för att jag skulle bli känd.
Q för att jag var arg.
R och vi/jag ska göra om det om tio minuter
S för att jag hade brutit benet.
T och sen gick jag och köpte lite hårnålar.
U och sen gjorde jag en ful min.
V eftersom jag var sugen.
W eftersom jag var glad.
X eftersom jag hade ont i armen.
Y och sen skrek jag.
Z för jag/vi ville det
Å för att ingen ville veta av mig.
Ä för att jag var mobbad.
Ö och sen flydde jag från polisen

"I torsdags eftermiddag fotograferade jag Carola och ingen brydde sig" ha det gjorde fan inte jag heller, så varför fotograferade jag?



Och ännu mer:


Stava ditt namn utan några A:n.
Emelie, det var ju jävligt stor skillnad
Är du nöjd med året 2007?
År 2007?
Är du singel?
fan..Ja
Vad är ditt favoritnummer?
8, men jag har ju förfan bara otur så varför ha ett tur nummer?
Favoritfärg/färger?
Beror på från dag till dag, humör tror jag, eller det humör jag vill va på(idag rosa shorts och ljusrosa linne, vill ju kanske va glad, eller romantisk, men va fan hjälper det med kläderna? kanske blir jaglite gladare när jag ser mitt nulle i spegeln?)
Vad lyssnar du på?
vinyl 107,5, allt var bättre förr!
Är du nöjd med ditt liv just nu?
Ja visst borde jag det? sommarlov, bra liv typ, mycket saker.. men?
Vad är/var ditt favoritämne i skolan?
skola? men seriöst..beror mycket på läraren..men hemkunskap, slöjd..tråkiga ämnen som är sådär kul: no, so
Vart önskar du att du var nu?
Borta! varmtland, med en pojkvän och en bästis :P (haha jag gjorde ju en lipis är jag på bättre humör?)
Är du kär i någon?
Kärleken!
Kan du blåsa bubblor?
med tuggumi? japp :P
Kan du nå dina fötter med raka ben?
oja, kan nå lite längre till och med
Kan du skruva tungan?
aa, det är genetiskt tror jag
Har du någonsin velat bli läkare?
tror inte det..
Tror du på Gud?
nja..hoppas inte gud hör mig!
Vad drack du senast?
cola light
Vad tittade du på senast på TV?
våra bästa år (the days of our lives)
Vem sms:ade dig senast?
Biblioteket, systern min
Har du några tatueringar?
självklart , över helakroppen! men nej!
Har du rakt eller lockigt hår?
typ rakt med självfall, just nu lockigt!
Är du piercad någonstanns?
öronen, kanske naveln snart
Föredrar du "mjuka" eller "tuffa" killar?
En mjuk tuff kille!
Föredrar du blonda killar eller brunhåriga?
vem bryr sig? personligheten är väl viktigare
Har du gjort nått som du inte kommer kunna förlåta dig själv för?
??
Har du någonsin varit helt förkrossad?
tell me about iiiiiit!!!
Har du någonsin velat ha någon fast vetat att du aldrig kan få den personen?
nja kanske inte riktigt
Hur är det mellan dig och dina föräldrar?
ganska bra, när det inte är det beror det nog på mig :(
Tycker du om ditt liv?
till och från, just nu mycket från!
Vad är din favoriträtt?
Grillat  nu på sommaren, kyckling tror jag, med mycket gos sås, jesses är god, med grönsaker!
Vad är din favorit kärleksfilm?
oj, finns många fina..??? titanic är fin, shit hjärnsläpp typ..
Vad tycker du mest om i ditt utseende?
Hela jag är fin! skulle jag behöva svara, men det skulle kanske inte vara sant, ehh vad fan -Hela jag är bäst!
Förlåter du eller glömmer du?
Först förlåta, förhoppningsvis, sedan glömma, om det är något som borde glämmas?
Har du någonsin masserat någon?
jadå
Vad är du rädd för?
en massa skit, Allt egentligen!
Har någon försvunnit ur ditt liv?
ja många på olika vis, döden, flytt, klassbyte, mm..
Har du någonsin haft någon på hjärnan som du bara inte kan släppa?
Ja!
Önskar du att du var kändis?
Nja, rik kanske men känd skulle vara jobbigt tror jag, känd bland vänner vore bäst!


Ja, jag vet inte vad? jag är sjuk som fan! .....skit i det! jag bara snackar skit ju!

Detta är då ändå fan mycket mer sorgligare än lilla mig och mina problem, förlåt!

 

Intesant? Sorligt!

bye bye ses kanske, ska skjuta luftgevär nu, kan behöva avreagera mig ;) wow jag kan vara lite positiv!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Faan vad sorligt :(

fast kul med test jag kan aldrig sluta läsa dem :P

2008-07-06 @ 15:54:57
URL: http://anonyma jag vill vara anonym :p
Postat av: Agge

hehe, du e rolig du!:p

filmen funkar inte längre=/

2008-07-06 @ 19:52:00
URL: http://agge44.blogg.se/
Postat av: Agge

min dator e lite efterbliven.. nu funkade filmen.. sjukt sorglig.. du kände inte henne va?=/

2008-07-06 @ 19:58:51
URL: http://agge44.blogg.se/
Postat av: Agge

mm absolut! känner sig uppgiven som att man inte kan göra nåt åt saken. Kan inte lite på någon:(

2008-07-06 @ 22:38:02
URL: http://agge44.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0