Frågesund

Oj oj, ni är duktiga på att ställa frågor, så bered er för svaren :P


Vilken är din favoritfärg på tandborstar?
- Ehmm, vet inte om jag har någon, tar den färg som finns i paketet. Har just nu en grön och en blå ;)

Vilken blogg gillar du mest?
-Min såklart, vad ska man annars svara ;P , men annars har jag ingen direkt, brukar kolla in blindinbellas ibland, men det finns väldigt många snygga bloggar där ute.

Vart bor du?
-Tyresöbo just nu ;) 

Hur gammal är du?
- 15, fyller 16 den 15 november.

Vad önskar du att du gör om 10 år?
- låt se då är jag 25, vill nog börja stadga mig lite kanske, ska resa co hgöra mycket innan, så det är kanske dags att skaffa familj?!

vad skulle du förendra i ditt liv om du fick?
-Att vi blev rika :P men då  skulle man kunna göra så mycket, resa osv.

sött eller surt? :P
- sött blandat med surt!

Om du skulle va på en öde ö och fick ta me dej en smink/skönhetsprodukt va skulle de va?
- Oj nej, jag måste ju ha flera. Det vore kanske bra med solskyddsfaktor :P eller deo!

Hur skulle du beskriva din stil?
- ja, jag tar på mig det jag tycker är snyggt, inte riktigt som alla andra, tycker inte jag, men..Jag är i alla fsll inget direkt shopping freak måste inte ha det senaste, och märken bryr jag mig inte om!

:)haft en bra helg?
-Fråga? Jodå ganska, var på landet, på lördagen kolla film,spela kort, och guitarrheo till 3 på natten med snygga killar ;)

Är det frågestund?
-ehh....Tog med denna fråga eftersom en skrev den 4 ggr :P hon ville väl veta, ja det är frågesund :P

Pinsammaste saken du vart med om? :P
-oj det kan nog vara mycket, en sak var när min syster och jag var mindre och vi sola hos kusinerna, sedan sprang vi hem nakna, tror jag, när vi kom hem åt vi och sedan skulle vi tillbaka och hämta kläder, av någon annledning, mycket dum, så klädde vi av oss och gick tillbaka, man var ju liten. Och då såg vi en person på verandan, trode det var våran lite snygga kusin så vi hoppade i sjön, det var dock pappan, men han gick in då tog vi våra kläder och sprang hem.. det var så pinsamt för då mötte vi vår andra kusin med en kompis, vi gömde os bakom ett träd, men de såg oss, så vi skrek att de skulle gå.. de gjorde det och vi klädde på oss! :P

Vad är din absoluta mardröm?
-Att mitt liv ska bli som jag vill; rik, resa, familj, dö lycklig! Sedan önskar man ju såklart sådant om peace on earth och ingen växthuseffekt..

favorit sport? :D
-Spelar ju handboll, men detär inte så kul längre :S gillar dans,sång och volleyboll ;)

Vad vill du bli när du blir när stor? :)
-STOR! typ reseledare eller likande, något med språk, men så vitt jag vet kan jag ju ändra mig i morgon :P

vad är din favoritlåt?
-Har inge direkt, men gilllar alla de där part 70 och 80-tals låtarna ;)

har du husdjur hemma???..
-Ja simba, min "hundkatt"

vilken årskurs ska du börja till hösten???..
-Ettan! (gymnasiet)

vad gillar du att göra??
-Mycket, träna, äta, BAKA, laga mat, RESA, bo på hotell, mysa, romantik, asså massa saker...kompisar.....

vad gör du hemma på kvällarna???
Tittar på tv med min gulliga familj och kanska äter en frukt ;) Om jag är hemma :P

vad gör du på dagarna o helgerna??
-Dag: skolan, just nu på sommarlov, inte mycket data, solar vid sol, kompisar, stan, shoppa...
-Helger: Matcher, kompisar, bio, shoppa, fika, baka, mysa med familen...

vilken masckra använder du??
-olika, köper vid rea, bäst är ändå amways.

vill du ta hål nån stan ??.. vart då på kroppen ??..
-Vill ta hål i naveln.

bor du i villa eller lägenhet???..
-I ett radhus :P

vilka program gillar du att titta på tve??..
-Moonlight, one tree hill, csi alla olika, filmer...

Om du lovat din mamma att komma hem direkt för en jätteviktig sak men orlando bloom dök upp på gatan och bjöd dej på fika, skulle du gå hem eller fika? :P
-skulle ringa mamma och säga att jag kommer sedan, och hon skulle nog inte bli ledsen när hon får orlando och alla hans pengar till svärson ;P

Hur många pojkvänner har du haft ? :P
-När man var mindre, många, en ganska länge. men nu senare tid, ingen! Finns det inga bra killar eller?

Vad ska du välja för program på gymnasiet?
-Sam internationell

vilka bloggar läser du dagligen? :D
- ingen som jag läser varjedag, läser ju inte min heller, eftersom jag kanske inte äe inne varjedag, men annars är det ju min ;)

vad gor du varje kvall innan du somnar? :)
-borstartänder, tvättar osv. och skriver i min 10 års kalender som jag börja med förra året!

hur kom du på att du skulle ha en frågestund ? :]
-Fick ett tips! 

Vad är de sista du gör före du går och lägger dig på kvällen?
-Offtast några sittups, rumplyft och armhövningar.

Hur skulle du beskriva dig själv med tre ord?
-Oj, ska tre räcka? ENVIS, Ansvarstagande, seriös

syskon?
-Ja en Mikalea http://www.mickuus.blogg.se/

första kyssen?
-Har inte haft någon riktig romantisk första kyss, de andra räknas inte!

flesta du kysst på en och samma kväll? den du ;)
- Oj vet inte hur många :S :P :D

vad var det sista du tänkte på igår innan du somnade?
-Herregud jag kan inte sova! Snälla låt mig somna så jag kan vakna!

hur gammal var du när du förlorade oskulden?
-Jag är stolt oskuld! än så länge ;)

Tack för alla frågor, fler svar kommer en annan gång! Men fortsätt fråga!

Kommentarer
Postat av: Jonna

sv: hehe tycks som mina frågorna ja hade, hade någon annan oxå:P får se om ja kommer på någon mer sen:P

2008-07-08 @ 17:58:14
URL: http://whitney.blogg.se/
Postat av: Anonym

heeej tävlingen på min blogg fortsätter du kan vinna!!

2008-07-08 @ 17:59:03
URL: http://lillanmalutta.blogg.se/
Postat av: petrich - me gossip and fashion

emelie von jordgubb :D haha

2008-07-08 @ 17:59:29
URL: http://petriiich.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0