Det nya jag!

Hej alla glada!(och sura) (ett tråkigt skämt av mig, haha)
Var ju ett tag sedan jag skrev, hunnit med massa...
Här kommer väldigt kort uppdatering!
Glad augusti!
Jag har varit i Nyköping, shoppat kläder(bilder kommer snart) tillsammans med grannar.
Fick besök från hemma, Micke och Maggan. Stannade i tre dagar! på lördagen hade vi trekamp med krons och Anderssons! köpte lite på loppis, har blivit en hurtbulle och joggar nästan varje dag :P
Vi spelade ett jätte roligt spel Med andra ord, det går ut på att man ska förklara ett ord, med andra ord  :P
Ätit pizza på den godaste pizzerian någonsin. Har idag tittat på OS invigningen!

Det nog mest intressanta är nog att jag färgat håret, till guldkoppar blont, så The blond little girl is gone!  For now!
är ju trots allt toning, men jag känner mig bättre och gillar förändringen :P

From this


To that


Jag blev så trött på det blonda, just nu ska alla vara blonda...Men, men jag blir ju blond sedan igen, för det är ju min naturliga hårfärg och det här är bara toning:P

ha det till vi ses!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0