Tillbaka!

Och så var man tillbaka igen!
Home sweet home, borta bra men hemma bäst!
Och tillbaka är även min hårfärg, nästan i alla fall ;)
Man ska nog vara blond trots allt..även om jag nu är tröt på de flesta uppblåsta blonda bimbos...så är jag ju alla fall inte en av dem -Jag är äkta!
Jag tycker det är så tris att alla ska färga håret blont, de flesta som vandrar ner för gatan är fejkblonda, säkert 9½ av 10!
Jag läste till och med i tidningen att det är inne med superkort kill frisyr och jätte blont och även axellångt lite lagom blont och vågigt.  Det sista låter bättre, faktum är att det är lite så mitt hår är ;P
Man märker nästan överallt att sommaren håller på att ta slut, alla jordgubbsstånd är borta :(
OCH skolan börjar i morgon...jag är så nervös -ny skola, nya vänner...mer plugg....mer...och..mer......skit också, hur ska detta gå!  NEJ! detta ska gå jätte bra, I´m the king of the world! hah!
Så vi får väl se hur bloggen håller i sig, Var positiv så funkar nog allt!
jag antar att vi ses...när vi ses, Adios!

Just det såg två bra filmer idag, den ena One last thing... om en cancersjuk kille som ville spendera en helg med en supermodell, väldigt bra, men sorglig, jag gråter jämt :P
Den andra Alvin och Gänget mycket rolig... så min favorit video idag blir en låt ur den filmen!



Kommentarer
Postat av: madde

Hej emelie! lägg till mig på msn, och skicka över bilderna från beachhandbollen :) puunktad@hotmail.com ! ha de bäst =)

2008-08-18 @ 22:50:40
URL: http://madelojn.blogg.se/
Postat av: Anna

Heej emelie :)

tjuusig blogg (uppdatera!)

jag har oxå sett "one last thing" den var jättefin, fast man grät ju en del...



ses i skolan <3

2008-08-25 @ 17:45:10
URL: http://anonona.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0