Hola chicos y chicas

Här kommer ett litet kort inägg från Zaragoza.
Har enormt mycketatt berätta men har inte riktigt tid.
Här är i alla fall helt underbart min spanjorska är skit coolt, vi har så kul tillsammans, och hahah har samma smak när det gäller killar :P

Har haft en hel crazy helg, vi har varit ute på stan både i fredags och i lördags med alla svenskar och alla spanska.
Vi har shoppat en del  och det är verkligen annorlunda här men alla ä skit sköna!!!!
Ni missar verkligen något!

Och idag var jag i Caladauyd där Anas mormor och morfar bor. Vi åt SKIT mycket!
Farmorn var där med och jag fick till och med 5 euro när jag gick, haha!

Tyvärr funkar det inte att ladda upp bilder här men de kommer en hel drös när jag kommer hem!
Har ni något att fråga så bara fråga på!

Jag ska försöka hinna med en lite uppdatering snart i alal fall så håll utkik ;)

Besos!!!


Stort shopping centrum!

Kommentarer
Postat av: Anchal

vilken söt blogg!

2009-03-15 @ 23:10:52
URL: http://anchaals.blogg.se/
Postat av: Tessan

Åh, låter som om ni har det jättekul.:)

Hoppas allt är bra med er därnere, hälsa från mig!



p.s. jag visste att du skulle spana in spanjorer, haha.XD

2009-03-16 @ 20:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0