Ha ingen uppdatering på år och dar och det första jag lägger in är något slags test...stackars er!!!

Är just nu på lite halvdåligt humör, vet inte ens varför.
Allt är ju egentligen bra...???
Känns bara som ingeting räcker till, vet inte hur jag ska förklara, men känns som allt är ganska tråkigt och ingenting är trllräckligt.
Vill göra något så jäkla kul att jag känner att det är det här jag väntata på!!!!

Ska btw till spanien runt den 17 juli så det är väl något att se fram emot.
Men någon som har något riktigt kul nu?????
Kom igen vi hittar på något!!!

JUST DET VET NU BTW ATT JAG SKA FLYTTA SNART?!
JAPP GÖR DET RUNT DEN 13!
SÅ DET ÄR SÅ STÖKIGT HÄR HEMMA JUST NU, MASSA BANANKARTONGER!

M;en så här kommer lite tidsfördröjning, läs vad ni orkar.
Ni knakse får reda på något intressant om mig...eller inte!

Lycklighets-testet

[ ] Du har en pojkvän.
[x] Du har ett eget rum.
[x] Du har en mobil.
[ ] Du har en iPod/MP3 spelare.
[x] Dina föräldrar är fortfarande tillsammans.
[/] Du har fler än 2 bästa vänner. (asså jag tror det, har en drös med skitbra vänner <3)
[ ] Det finns en pool i din gård. (bubbelpool)
[x] Du klär dig som du vill.
[/] Du hänger med kompisar mer än en gång i veckan.(hemma eller i skolan?, ganska fullt upp men polarna hinner jag med på helger)
[x] Det finns en dator/laptop i ditt rum.
[x] Du har aldrig blivit nedslagen.
[/] Du gråter aldrig mer än 3 gånger i månaden (lite olika, men är ingen storgråtare, ganska glad av mig)
[x] Du får lyssna på vilken musik du vill lyssna på.(vem ska bestämma över mig?)
[x] Ditt rum är stort nog för dig.(hah nästan för stort enligt mig)
[ ] Människor använder dig inte för den du är.(eh använder mig???)
[/] Du har varit på konserter.(nja ingen riktigt stor antar jag, snarare på någon festivla och en grej i globen)
[ ] Du samlar på något normalt.(haha antagligen inte, typ gråtande barntavlor :P)
[ ] Du längtar till skolan.
[/] Du önskar inte att du var någon annan. (ibland kanske)
[ ] Du spelar någon sport.
[x] Du brukar göra något efter skolan.
[ ] Du äger en bil.
[ ] Du brukar inte bråka med dina föräldrar.
[ ] Du är nöjd med ditt utseende.
[ ] Du har inget självförtroende alls.
[x] Du har aldrig fått IG.
[/] Du vet vad som händer i världen.
[x] Du bryr dig om folk.
[/] Du är nöjd med ditt liv.
[x] Du kan mer än ett språk.
[X] Du har ett smeknamn.(tänker inte säga vad för då kommer fler börja säga det!!!)
[X] Du har ett husdjur.
[x] Du kan hela orden från 10 låtar.
[X] Du har inga "fiender".
[x] Du är en ganska snäll person.


Total:
20

0-10 - Du mår inte bra, du är inte lycklig.
10-20 - Du är inte jättelycklig men det duger. Du kan du känna dig ensam och sviken ibland.
20-35 - Du mår toppen, du är lycklig!
 
Eh jasså?????? passar väl in ganska bra, men kan det jag har definera lycka?



Nio första:
Första bästa kompis: Veronica Palm, tror jag, hon var snäll snäll hon ;)
Första bil: ingen sweet 16 bil här inte
Första kärleken: måste ha varit välling ;)
Första husdjur: Mitt marsvin Pluto <3
Första semester: Till Kreta
Första jobb: PÅ VI matdax i högdalen
Första köpta skiva: eh va skiva? snarare singlar var det va?!
Första piercing: öronen, vilken lyckans dag.
Första konsert: no idea

Nio sista:
Sista drycken: oo vatten nyss :P
Sista bilfärd: På morsdag till notholemn och fika =)
Sista filmen du såg: X-men i förrgår.
Sista ringda telefonsamtal: Söta syster.
Sista bubbelbadet: ojoj måste varit på nyårsafton för typ 2 år sedan, någon som vill bjuda in mig och bada? ;)
Sista spelade CD:  :D i lördags när vi storstäda ett hus lyssna vi på Eurovision.
Sista boken du läst: Började på en bok på engelska här om dagen, trode det var en kärleksbok med en tjej som huvudperson men visa sig vara en kille, så tror boken handlar om en bög :P inget emot, bara förvånad!
Sista måltiden:  Supergod lax med någon vitvinsås och stekt lök, smaskens!

Åtta har du nånsin:

Dejtat en av dina bästa kompisar? Nepp
Blivit arresterad? hehe...nej
Blivit kär vid första ögonkastet? nja inte direkt
Varit på tv? ja fler gånger, varit med i latjolajban några gånger( glasstest) och morsningkorsning och skymtats på nyheterna en gång när kungen var och hälsa på..
Fått ditt hjärta krossat? nja.....inga detaljer
Sagt att du älskar någon utan att mena det? nej tror inte det
Haft ett one night stand? nej
Busringt till nån? klart som fan att jag har! :P

Sju saker du älskar att ha på dig:
-
klänning (man känner sig så fin)
-tights/leggins (så skönt att ha på hemma)
-skjortor (en stor skjorta och tights, vad mer behövs?)
-smycken
raggsockor(mys, mys, mys)
-shorts (sommrigt och skönt)
-stora t-shirtar

Sex saker du gjort idag:
1. pluggat på tok för lite inför nk prov :S .......
2. Varit ledig
3. tänkt: stackars studenterna som det regnar på!
4. pluggat lite
5. bakat en julskinka
6. kollat på tv i mammas och pappas säng som står mitt på vardagsrums golvet.

Fem favoritsaker:
1. Solen
2. glass
3. asså har inget som är favorit just nu gillar allt och inget :S
4. mina saker
5. ehhh....pengar och resa? :P

Tre val:
Svart eller vit? till vad? beror på vad jag matchar till, men svart är ju praktiskt.
Sommar eller vinter? älskar våren, och den leder ju till sommaren som nästan är bättre, med lov, sol, bad, lov, lov,lov!!!
Choklad eller chips? kanske inget?! haha galentant här, nej men föredrar andra saker :P

Två saker att göra innan du dör:
1. leva livet och känna att jag gjort allt jag vill, resa, leva lyx, dejta som en idiot, dumpa som en kille(varför inte via en post-it), skaffa familj, barn, skämma nbort dem och dö gammal. haha oo vad trååååkig man kan vara!!!
2. tatuera rumpan med ett ansikte av min morsa, så när jag blir sur på henne kan jag mosa henne!

En sak du ångrar:
oj borde ju säga: man ska inte ångra det man gjorde utan det man inte gjorde bla bla blaaaaa...
Vilketr inte stämmer ett dugg, ångrar en hel del skit!



Du som kommit ända hit ner, Grattis du har just slösat 5 min av ditt liv!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0