FÖRLÅT!

Vet att min uppdatering är världens sämsta just nu, men drunknar i läxböcker just nu!
Har i alla fall lite roliga planer för helgen; Jag och några kompisar ska träffas hemma hos mig och ha lite spelkväll eller liknande, sjunga sing star måste vi.
Det är ju alla hjärtans dag på lördag oxå, - vad är bättre än att fira den dan med sina kära vänner?!



Ett jordgubbs hjärta till varje kompis <3

så här kommer lite bilder jag bjuder på, för att jag har varit så dum mot er  =)


Lite lilla My inspirerat, tror jag :D

Hur är det med mina SÅ trogna läsare? ska fira alla ♥ dag?



Tills vi ses...ät geléhjärtan tills ni spyr på er älskade (helst hans armani kostym eller dyra skor).
Glad alla ♥  dag!




Emelie Von (hjärt-)Jordgubbe

Kommentarer
Postat av: sabbe

åhh glad alla hjärtans dag på dig <3

2009-02-10 @ 17:42:49
Postat av: hanna den som gillar panna

jag mår bra, läser ju din blogg :D

jag ska fira med min pojkvän, lycka till med din kväll!

2009-02-10 @ 17:44:20
URL: http://hannadsgpanna.blogg.se/
Postat av: LovelyC - Around the world

lite sent svar men bättre sent än aldrig =) ha en bra dag!

2009-02-12 @ 10:53:41
URL: http://lovelyc.blogg.se/
Postat av: Mellis

Jag ska fira alla hjärtans dag i norrtälje i Tobbes hus tsm med 12 killar och Madde Hult! ;) Jag lär ha kul iaf! XD

Hur firar du? :)

/Din SÅ trogna läsare

<3<3<3

2009-02-12 @ 15:50:24
URL: http://utmaningar.blogg.se/
Postat av: Carro

sv: Tack! Jag uppskattar verkligen att du skrev. Det är skönt att veta att det faktiskt finns någon som har gått igenom något liknande. Jag känner mig så pantad som känner som jag gör! Vad har jag och vara deprimerad över när det finns så många människor som har det miljoner gånger sämre än mig. Men vi måste verkligen träffas! <3

By the way; jag läser din blogg ofta, den är superbra!

2009-02-15 @ 20:07:04
URL: http://carroand3rsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad god den där bilden såg ut! :D men godisen!

2009-02-17 @ 18:57:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0