Alla hjärtans dag med mina sweeties

Det var då i lördags:

Så romantiskt och fint dukade jag och Rebecka, och så bjöd vi på goda drinkar där socker kanten var särskilld uppskattad av vissa... :P

Värdinnorna på festen

Haha undra vad alex har under borde som tydligen är så kul....

The cheaters (de fuskade så enormt när vi spela kort...haha :D)

Hahaha.....???

Eriks mormor var det va? (haha snygg mormor i så fall :P ) haha!


Siims favorit bild!!!

Haha gulligt killar, best friends forever va?! ;)

Blivande Gitarr gud?

..Nja det är nog snarare Siim som kommer bli det!

Okej le då lite grabbar....ehhh

..vi gör ett nytt försök.....LE...hmm blandat resultat där asså!

Ohh jag kommer lätt vinna med de korten jag har...

Gott Anna?

..Och så här trött var vissa vid 05.00 på morgonen, Siim var i alla fall piggare än vissa andra (en viss person snarare som sov, inga namn) :P Hahaha!


(vet att bilderna är lite stora, men tar sån tid att ladda upp så jag tog dem direkt från facebook)

-Enjoy!!!

Var en SKITkul kväll som jag gärna gör om!

Så fatta att jag var trött när man somnar vid sex på morgonen, vaknade i och för sig 14.30 sen då men ändå.
Stackars Rebecka fick bara sova 3,5 timme, för hon skulle till kyrkan... :D :P

Tack allihop!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Mihihi det VAR skitkul emelie :)

(och JA godisen var god:)



Nästa gång vill jag vara med när ni sätter igång och har existensiella diskussioner! :D



tack för en braa kvälll!

2009-02-16 @ 18:46:57
Postat av: Anna

Men damp det var jag som skrev det ovan -,-



;D

2009-02-16 @ 18:47:32
URL: http://anonona.blogg.se/
Postat av: Anonym

ni verkade ha mysigt :)

om du vill ha fler besökare så gå in här :) C:\Users\Ägaren\Desktop\Viral Trafik - Få upp till 1 miljon gratis besökare.mht

2009-02-17 @ 18:36:34
Postat av: Anonym

Raka moppefjunet pojkar -_-...

2009-02-17 @ 18:40:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0