10 Juni 2008

Hej igen!
Här kommer nu lite detaljer om den efterlängtade skolavslutningen och framför allt balen. Ja har så mycket att berätta men ´ska försöka hålla mig kortfattat, FÖRSÖKA!


Skolavslutningen var äntligen här och för min del började den i kaos, det började med det usla vädret -REGN, hallå på skolavslutningen!. Allt som kunde bli fel blev fel, hår, smink kläder. I alla fall enligt mig, vilket säker berodde på mitt humör, för enligt andra var jag fin, vilket jag insåg senare när jag blev lite gladare. Det som bara blev lite för mycket var när våra lärare ringde och det visade sig att de inte tittat på nyheterna för vädret höll på att spricka upp, som det var sagt, men nu skulle vi ha skolavslutningen i aulan, INOMHUS! Katastrof, för hela skolan får inte ensa plats där INNE! Dessa fina kläder köpta på ginai god tid gjorde mig ensam med jus denna outfit! till höger står min kära moder <3
Jag och min kära moder; i min skolavslutnings outfit från gina.

Men, men vi gick ner till skolan i tid och jagoch min kära moder tog en fika, morotskaka. När vi konstaterat att dena dag kommer bli ihåg kommen hela livet eftersom den blev så dålig och annorlunda, blir jag på lite bättre humör. För vem kommer ihåg en vanlig bra dag?! Vi kommer ha kul åt detta om 50 år.
Men bara för att jag blivit gladare upptäcker jag att jag fått skavsår av mina nya högklackade skor. Vi kilar iväg, jag utan skor, till apoteket.
Dagen blir då en utav de bästa i mitt liv: jag får premier för mina fina betyg; 15 MVG och 2 VG, det ena är från rektorn en ordbok, andra är från mitt lag, kunskaps pris. Jag får även fina presenter av mina föräldrar.
När skolavslutningen är slut går vi på restaurang med familjen.

mer om balen kommer snart!

XOXO Emelie





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0