-What happens in Zaragoza stays in Zaragoza!

Japp nu äntligen skriver jag något vettigt och så är det om att jag inte ska skriva på ett tag...haha!
Japp jag ska till Spanien i morgon så ni kommer inte höra från mig på ett bra tag, typ 10 dagar!
Men då kommer en riktig uppdatering, lovar!
Fast om jag kommer åt någon data där nere så kommer jag blogga direkt, så håll utkik ;)



Men jag kan btw berätta att jag var på förhandsvisning av filmen Dumpa Honom i går. Den var faktiskt riktigt rolig.

Det var en trevlig kväll ;) Gör gärna om det!

Haha så nu vet man hur killar tänker!

Kommentarer
Postat av: Anonym

åh nu blir jag ännu mer sugen på att åka till spanieeen :D

hoppas du får det jätteroligt=) <3

2009-03-11 @ 17:43:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0