Nu blir Melinda glad

Oj, här bränner jag alla test på en gång, jobbigt att läsa? läs ändå!


HAR DU NÅGONSIN:
Varit medvetslös? tror inte det...
Tackat nej till sex? aao
Hånglat med nån riktigt ful? haha jarå,  tyvärr
Hånglat med fler än 50 pers? nejfan! jag vill inte ha 50 personers saliv i magen i 10år!
Hånglat med fler än 3 pers på en kväll? nja, inte riktig tror jag inte
Gjort något riktigt dumt? många gånger, det gör man ju alltid!
Gjort något du verkligen ångrar? ja det är klart, men jag ångrar inget nu, detta är jag!
Varit nykter på nyårsafton? aa :)
Åkt ambulans? nej
Gjort nåt olagligt? typ oundvikligt, regler är till för att brytas, ibland:P
Fått din mamma att gråta? jaa många gånger, förlåt mamma!
Blivit polisanmäld? nej så dum är jag inte!
Slagit ner någon? aldrig, men skulle vilja ibland!
Skämts över dina föräldrar? varför?
Skämts över dig själv? hah japp, ibland så, när jag är trött kan vad som helst hända.
Sagt jag älskar dig och menat det? Jag älskar min familj!
Bråkat med din pojkvän? har ingen såå..
Tar du droger? nej, knark är bajs!
Dricker du? neej :)
Vilka kläder sover du i? kläder? pyjamas ibland, trosor ofta.
Vad hatar du verkligen? mycket :o
Varit kär? venne, svårt att veta vad man egentligen tyckte när man var liten.
Har du varit kär i någon du inte haft en chans på? hah, kanske lite :P
Är du ensam nu? ensam?
Vill du gifta dig? jaa om jag hittar rätt. Detär ju varje prinsessas dröm!
Vill du ha barn? Ja självklart, måste ju föra vidare släktet.


SENASTE PERSONEN SOM:
Sov i din säng? JAG :D, förutom jag, min katt simba :P
Såg dig gråta? Bodyguard ; whitney houston
Du delade en drink med? syrran tror jag..
Du gick på bio med? Petra danspartner, vi såg brudens bäste man.
Skällde på dig? mamma... i telefonen om städning :D

DE SENASTE 48 TIMMARNA HAR DU:
Gråtit? föll kanske en tår till extrem homemakeover
Kramat någon? pappsen <3
Pussat någon? -??
Köpt någonting? massa mat!
Sjungit? självkllart! Mig kan man inte få tyst på, pensionärerna uppskattar mig i alla fall :P
Saknat någon? JA, systern min.


HAR DU:
Telefon på rummet? Om jagb vill är det bara att ta in en.
Könssjukdom? men neeej, vad tror ni om mig!
Husdjur? Simba
Bra kompisar? aah, dom duger väl :P
Tar du receptbelagda mediciner? nej, är så frisk så
Vem vill du fika med just nu? fikar inte just nu, om det inte är nyttigt fika :) annars vem vill?

KÄRLEK OCH SÅNT:

Hur gammal var ditt äldsta hångel?  vet inte, fråga inte :P
Hur många har du varit riktigt kär i? riktigt kär vet jag inte om jag varit, kanske 1
Vad tycker du om kärlek? kärlek kan inte beskrivas i ord, inget liv utan kärlek, ingenting utan kärlek
Har du flashat/strippat någon gång? nja, lite skämt stripp är ju alltid kul.
När kramade du någon sist? Har varit hemma själv hela dagen, men simba kramas med mig:)
Saknar du någon speciell person? Systern min, som sagt
Har du svårt för att bli kär? njaa.. faller lätt, men har svårt att bli riktigt kär!
När kysste/hånglade du med någon sist? vet  inte
Ångrar du det? det jag kommer ihåg ,lite ja, men som jagt ångrar ju inget :P
Har du hånglat med någon av samma kön? nej

naturlig?

Hur naturlig är du?(alla tjejer måste göra det här)
Du har....
Mascara över 100 kr(x)
En plattång(x)
En locktång( )
Designparfym(x) 
Fondation över 200 kr( )
Ögonfransböjare( )
Olika borttagningsmedel (x)
Speciell hårbalsam i en sprayflaska( )
Läppglans över 100 kr( )
Hårinpackning(x)
Bodybutter(x)
Bodylotion(x)
Parfym över 300 kr ( 1/2)fick den vet inte vad den kostar :S

TOTAL: 7 1/2

Du ...
Använder locktång/plattång varje dag( )
Använder fondation varje dag( )
Använder mascara varje dag( )
Använder kajal varje dag( )
Avänder läppglans varje dag( )
Använder bodybutter varje dag( )
Använder bodylotion varje dag( )
Använder ansiktsrengöring varje dag(x)
Använder hårinpackning varje dag( )
Använder hårspray varje dag( )
Tränar på Gym( )
Klipper dig varannan/varje månad ( )

TOTAL: 1

Du har...
Tonat håret(x)
Färgat håret(x)
Hårförlängning( )
Piercat dig (x) piercing iörat räknas ju.
Tatuerat dig( )
Tagit hål i öronen (x)

TOTALT: 4

TOTAL: 12 1/2

Totalt:
10 Naturligtvis naturlig tjejen!
10-19 konstgjord behandlad blomma
20-25 fryst jordgubbe
25-30 Barbiedocka , bara plast

Hallå, får man inte använda något utan att bli kallad konstgjord behandlad blomma?



Frågor:
Vad drack du senast: vatten
Vad gjorde du igår kväll: titta på film in på natten, åt jordgubbar.
Hur många hamstrar har du haft: ingen, men ett marsvin, räknas det?
Kan du gå ner i spagat: försökte träna mig till det, men inte riktigt.
Vad ska du göra i morgon: njuta av min första typ lediga dag på sommarlovet!
Senaste inköp: MAT!
Senaste film: What a girl want
Vad har du i ditt fönster: massa,  prydnader, kulor...
Tycker du om att cykla: aa de funkar väl
vem sov över hos dig senast: Melinda
Vem pussade du på senast: ojdå, hmm.. det var faktiskt simba!
Vad ska du göra nu: vi ska snart skjutsa pappa till en fest.
Vad ska du göra sen: ha myskväll med min syster som kommer hem och min kära moder.
Vem träffade du sist: de beror på vad träffar betyder..
Vem skulle du vilja träffa nu: oj, jag vet inte...
Sjunger du i duschen: Jao lite jag har högmusik och dansar i alla fall :P
Vem ringde dig senast: Melinda
Vem ringde du senast: modern min
Hur länge sov du inatt: 9 timmar, ändå trött :O
När ska du gå och lägga dig ikväll: När JAG vill!.
Vad gjorde du för tre timmar sen: Åt och titta på tv, hitta mitt bankomatkort och nycklar , jippie!
Vad skulle du vilja göra nu: NÅGOT, kul kanske!
Har du badat i år?: arrå :) 2 ggr, en gång med killar i natten ;)
Tidsfördriv?: sånt här skit
Vad heter du just nu på msn: <Emelie>
Hur många syskon: 1
Kär i någon just nu?: niix :)
Känner du någon som heter likadant som dig?: flera stycken.
Morgontrött?: ganska, men  modern min tycker jag är jätte pigg bara för att jag flyger upp ur sängen när klockan ringer, men gör jag inte det kommer jag inte upp :P
När är du född?: 15 november 1992 tid? typ halvtio på kvällen.
Var bor du?: varför veta?
Nuvarande hårfärg?: blonda jag!
Riktiga hårfärg?: det är ju typ blont, som nu!
Ögonfärg?: blååå
Vad läser du för bok nu? jag har en drkfisk i magen, men den är inte så bra.
Humör just nu? okej, lite uttråkad.
Vad har du för parfym idag? Äppel parfymen, brukar ibland ha cocos och jordgubb.
Vill du ha barn? Ja det är klart!
Hur stort är ditt rum? ganska lagom
Har du tv/dator i ditt rum? yeah, både och :)
Tatuering? nej, skulle vilja haaa, tror jag i så fall antingen en liten i nacken eller på insidan av handleden.
Hur många converse allstarskor äger du? inte ett par! men liknande taxi
Brukar du vara osminkad i skolan?: nja, inte direkt
Skostorlek: 39



Frågor:
Brukar du komma i tid: Ja, jag är alltid så nervös för att komma försent, är nog nästan alltid i tid.
Vad hade du i din mun senast: torkad jordgubbe :)
När mår du bra: när jag inte har några bekymmer
När blev du fotad senast: igår
Hur känner du dig nu: okej, uttråkad, vill träna
Kan du laga mat: japp ,är faktiskt ganska bra, MVG i hemkunskap, okej jag är lite mer bra :P X)
Vad pluggar du: väntar på min intagnings resulat...plugar mycket, inte just nu dock -sommarlov!
Vad tycker du om fötter: bra att ha? fotmassage!
Är du smart: kan jag väl säga..men ibland totalt blåst :D
Vad har du på dig: trosor, linne....
Är du aktiv i skolan: ja
Vad saknar du: bla min syster, mitt liv, barndommen....
När och varför grät du senast: igår, film
Var det pinsamt att svara på det: pinsamt? Nej, varför?
Hade du en bra kväll igår: ja okej
Din favoritdryck på morgonen: vatten?
Vad ska du göra i sommar: HA KUL, sola, umgås med mina kompisar, bada, BLI BRUN  och leva livet
Är du nöjd med ditt liv: De där beror oxå på, ganska!
Vad vill du jobba som: vet inte riktigt, resa, språk något i den riktningen.
Har du tråkigt just nu: Svar ja!
Vad gör livet värt att leva: Oj, vilken svår fråga..
Vad i livet ångrar du: ...ska ju inte ångra något...
Är du musikalisk: om det betyder typ att spela gitarr & sjunga och grejer. inte sämst, inte bäst!
Vad lyssnar du på för musik: vinyl 107.1
Kategoriserar du dig själv i någon stil: neej
Är du bortskämd: De tror jag inte!
Är du trött: mm..
Vad gör du imorgon: vet inte... får du väl veta i morgon..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0