Tidig

Först nu bara ett måste se; Moonlight tv serien på söndagar 19.00 på trean, om vampyren Mick st John. LOVE IT!

Sitter nu här hos min polare, Frida Lindström, som gärna vill att man skriver om henne :P
 Så här Frida har du dina 15 minuter i rampljuset i min blogg............



........Och där var dem slut!
Eftersom Frida är så smart så sa hon till alla andra att vi skulle komma hit vi 18, förutom till mig som nu sitter här, kom vid 17 :P Festen drar väl snart igång och då kommer jag inte ha tid med er så ni får nöja er med alla smaskiga detaljer i morgon. Min enastående partyklädsel idag består av ganska enkla men oerhört snygga kläder ; replay jeans, brunlångärmad tröja, hm, och mitt lilla diamanthalsband. bild kommer kanske sedan om vi tar några :P

Vill även uppmärkasamma, för er som är uppmärksamma, att jag vet att jag lagt ut låten, I will always love you, två gånger i min blogg, men den passade så bra idag så jag var bara tvungen :P så  se Bodyguard!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0