Test

Hitta lite test på en sida, alltid lite kul :P
Här kommer alla på en gång!


(Man kollar i telefonboken i mobilen)

Har du kysst nummer 7 ? - ehh, haha, kanske, i så fall när vi var mindre, tror inte det, vem vet :p, gick i samma klass från 6:års till 5:an (Anton Hedenström)
Brukar du vara med nummer 19 ? - Inte direkt gick nu i samma klass 9:an men vi var aldrig mer än i skolan ibland (Elin anner)
Gillar du nummer 25?- Vet inte känner inte henne så mycket längre ( Emelie Wid)
Är nummer 3 din bästis?- ehh, nej, hahaha, det är min gammla tränare :P (Anders Berglund)
Är nummer 18 en sötnos? - Nja, det är min kusin:p (Elias Ekstrand)
Är 6 en person du hatar? - Nej verkligen INTE, det är ju Annie med sin feeling :D (Annie)
Älskar du nummer 16 ? - Nja, Anna.s är snäll, men sorry jag gillar killar.
Är nummer 22 snäll? - Ja, jag antar det. (benjamin, ung omsorg)
Går nummer 5 i samma klass som dig? - nepp (Anna sporre)
Var du med nummer 23 idag? - Nej verkligen inte, vi är inte ens kompisar :P (Ellinor Malmodin)
Har nummer 30 en likadan mobil som dig? - Ja det är klart, vi är TRE fans (Frida Lindström)
Är sista numret sämst? - kanske, inget speciellt (3svar int.)
Har du haft samlag med nr 36? - HAHA, nej gud nej (Ida i handbollen)


Tio första:
Första bästa kompis: Veronica
Första bil: Har ingen än
Första kärlek: har nog inte haft någon riktig än, när man var mindr räknas inte, i så fall henning som jag var ihop me ganska länge :P
Första husdjur: marsvin, min älskade pluto, miss you<3
Första semester: Gotland, 7månader på ett bröllop
Första jobb: Vivo
Första köpta skiva: kommer absolut inte ihåg :S
Första riktiga kärlek: samma som första nkärlek, de hör ihop tycker jag
Första piercing: Öronen
Första konsert: Magnus uggla, satt i ett träd utanför :P

Nio sista:
Sista alkoholdrycken: alkohol, va jag är nyktlerist!
Sista bilfärd: till landet
Sista filmen du såg: Super Zebran :P
Sista ringda telefonsamtal: min kära moder
Sista bubbelbadet: oj, länge sedan, skulle behöva koppla av
Sista spelade cd: High scholl musical, på väg hit till landet :P
Sista kyss: en godnattkuss till pappa <3
Sista gången du grät: Lite till moulin rouge
Sista måltiden: Några timmar sen, fjärilspasta med köttfärsås

Åtta har du nånsin:
Dejtat en av dina bästa kompisar: Nej
Blivit arresterad: Nej
Blivit kär vid första ögonkastet: Nej
Fått ditt hjärta krossat: Ja
Sagt att du älskar någon utan att mena det: Säkert, man sa ju det när man var mindre utan att fatta dess innebörd
Haft ett one night stand: Nej
Busringt till nån: Ja

Sju saker du har på dig:
1. Linne, rosa
2. Cardigan kofta, mörkblå
3. belockarmband, silver 9 berlocker
4. pantalonger, svarta
5. Hotpants
6.bh
7. strumpor

Sex saker du gjort idag:
1. Åkt buss
2.Sällat med äldre ,jobb 
3. åkt till landet
4. ätit korv
5. gjort fejk bullar
6. bakat ÄKTA morotskaka

Fem favoritsaker just nu:
1. Landet
2. Tv:n
3. Datan
4. Kompisarna
5.Kylskåpet

Fyra personer du kan berätta allt för:
1. HAha jag litar inte på någon :P
2. men min kära moder får väl höra en del
3. -syrran är ganska trogen
4. -

Tre val:
Svart eller vit: Svart
Sommar eller vinter: Sommar
Choklad eller chips: Choklad

Två saker att göra innan du dör:
1. Leva livet! Resa, jobba,...
2. Få en under bar familj, tråkigt kanske men alla vill ha en så  det är ett måste!

En sak du ångrar:
1. Jag ångrar inget!


Normal-test

Om du får under 30 är du normal

( ) Jag har dragit ut tre eller fler tänder.

( ) Jag har brutit något.

(x) Jag har börjat blöda väldigt mycket.

(x) Ibland önskar jag att jag dog.

(x) Jag är rädd för döden.

(x) Jag tror att det finns spöken & hus/gårdstomtar.

( ) Jag har sett ett spöke eller en hus/gårdstomte.

Totalt: 4

(x) Jag har ramlat av en stol.

(x) Jag har skrattat så att jag inte kunnat stå upp.

(x) Jag har gråtit väldigt mycket.

(x) Jag har rymt hemifrån.

( ) Mina föräldrar har slängt ut mig ur huset.

(både och) Jag tror på Gud.

Totalt: 4 1/2

(x) Jag använder nån form av eyeliner/kajal.

(x) Jag använder mascara.

( ) Jag använder skarpa färger på mina läppar.

( ) Jag dricker inget annat än vatten.

(x) Jag är galen i godis.

( ) Jag är tuff.

(x) Jag är över 144 cm.

(x) Jag är över 155 cm.

Totalt: 5

(x) Någon har sagt att jag är liten inom det senaste året.

( ) Någon har sagt att jag ser längre ut på bild.

(x) Jag är blondin.

( ) Jag är brunett.

( ) Jag lyssnar bara på punk.

(x) Jag har ljus hy.

( ) Jag blir lätt brun.

Totalt: 3

( ) Jag väger mindre än 50 kg.

(x)(hål i öron) Jag har en eller flera piercingar.

( ) Jag har en eller flera tatueringar som inte går att tvätta bort.

( ) Jag har trampat i hundbajs när jag var barfota.

( ) Jag hatar choklad.

(x) Jag älskar godis.

Totalt: 2

(x) Jag har gråtit när jag tänkt på ett minne.

(x) Jag har skrattat när jag har tänkt på ett minne.

(x) Jag är känslosam.

(x) Jag brukar känna mig som en idiot.

(x) Jag undrar varför jag föddes ibland.

( ) Jag tror att Eva och Adam var dom första människorna på jorden.

( ) Jag tror på Gud.

Totalt: 5

( ) Jag har sett samma film 3 gånger i rad.

(x) Jag har lyssnat på samma låt 6 gånger i rad.

(x) Jag har dödat en spindel.

(x) Jag har försökt dränka massa myror.

( ) Jag har kissat på mig av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben.

(x) Jag har skrikit av skräck när en eller flera insekter krypit på mina ben.

Totalt: 4

(x) Jag är allmänt ointressant.

( ) Jag är tråkig.

(x) Jag får andra att skratta.

(x) Jag skrattar ofta.

Totalt: 3

TOTALT: 30, jag är normal, det trodde ni aldrig va? =D


HAHA många test nu vet ni en del om mig, mycket skit, men en del intressan kanske...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0