Midsommarafton

Hej alla, GLAD midsommar!
Idag blev jag väckt  ur min dröm vid 9 tiden, eftersom jag ätit så enormt mycket morotskaka var jag inte hungrig ovh åt ingen frukost. Det ångrade jag lite senare när vi alla stod nere vid sjön och fixade kransarna till midsommarstången. På väg tillbaka gjorde vi i ordning vår "låda" vi har här på landet. De är sådanas farthinder för bilar, en tävling om att göra en låda fin. Vi fyllde då våran med de fejkbullar vi gjort, och under hade vi en underbar valmoduk.
När vi kom tillbaka förberede vi för lunchen, Uffe, Ullis, Emma och Oskar komma. Det blev tacos, ägg och omelett till barnen, de vuxna åt såklart den illa sillen.
Sedan var det dags att gå ner eftersom vi är med i festkomiten. Mickis och jag skulle ansiktsmåla, vilket var till en början en stor hitt, men när regnet började vräka ner och alla sprang för att säka skudd dränkta som råttor, gick det inte lika bra :P men nu kunde ju de som blivit målade bli målade igen eftetrsom fägen ran av :P
Sådan otur som jag alltid har i spel, måste ha enorm tur i kärlek då, så van jag NADA! Jag fick en godispåse från fiskdammen och en twixpåse för att vi var med och fixade. Men så snälla vänne som man har så bjöd alla mig på en varsin sak <3 klart, det finns ju snålisar, men de bjuder jag inte igen nästa gång :P eller kanske man vill ju vara snäll och det var just det jag var jag bjöd på mina fantastiska bullar!
Nu sitter jag här och diggar gammla låtar, värsta partyt här :) Mumsar lite på godiset och har faktiskt torkat!
Ska grilla lite i kväll och kanske kommer några kompisar,  till familjen, över här i området. De är 4 vuxna och 4 ungdommar i vår ålder, och nu kommer jag till det ; -KILLAR! några av dem är riktigt heta :P
Vi får väl se, ses senare!

XOXO


P.s om någon ville veta min fina midsommar klädsel är den: svarta pantalonger, rosamönstard med guld tröja/linne som går ner en bit under rumpan :P till har jag en svart kofta, urtjusigt. bilder kommer kanske senare. Slut på p.s

Kommentarer
Postat av: Linda

hur gick det med killarna då? :) jag vill se din klädsel! Kram <3

2008-06-21 @ 20:23:32
URL: http://saltali.blogg.se/
Postat av: Emelie

Ja det du, HEMLIS :p

Flera bilder på klädsel och annat kommer när jag kommer hem, lovar!

2008-06-21 @ 21:01:40
URL: http://evef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0