Like it..

Gillar min nya blogg?! :P Jag känner mig såååå stolt, är helt otekniskk, men lyckades ändå fixa med min sida. Hur svårt kan det vara? ja tillräklig när man är totalt virrig...

Här kommer först lite bilder på mina FANTASTISKA skor från igår, bilder på lädsel och annat kommer senare.
    
  
Mörkblå tygskor, fantastiskt mjuka        
                               
 Rödrutiga sandalaktiga i tyg med liten klack

    
Mörkblå randiga i tyg, bara jätte söta 

Taxi (converse lika) i röd och vit mönstrat

Affären finns på många ställen i landet, Dalarna där jag var, men även i Haninge, vad jag vet -Passa på enormt billigt!


Idag vaknade jag av mig själv vid 10 tiden, woow lite sovmorgon, hade då sovit ca 11 timmar efter den långa dagen i går. Skulle iväg och jobba på ålderdomshemt, tredje passet, och ändå känner de inte igen en när man kommer -dementa, tyvärr. Hade tipspromenaden, med bla de frågor jag skrev igår och de kunde faktiskt en hel del.
Jag var nog enorm trött idag också för när vi skulle gå hade alla mycket kul åt mig, jag var helt vimsig. Det handlade om allt från att jag tappat bort både mina hemmanycklar och mitt bankomatkort till att vi skulle gå till bussen och jag tittade på kl 11 när klockan var 3. Låter kanske lite rörigt, men det var skit kul, jag bara flabade. tur att dtta inte var första gången jag var där då hae väl de trott jag var galen och inte skulle få komma tillbaka :P
Har i dag mest slappat, fixat med bloggen, som ni ser, ätit flintastek med wook, ska börja äta nyttigt - bara grönskaer och typ vitt kött och fisk, får se hur länge det håller :P Typ en timme för då ville min kära moder och min bäste fader äta efterätt och fira igår, så jag var tvungen att äta, men det ar inte svårt att säga ja :P


Detta underbara; maräng, frukt, kolasås, chokladkulor och glass.

Måste bara tillägga inannan jag slutar;
1. OMG asså jag kan inte fatta att det är sant, jag ska få en ny MOBIL! fatta! Eftersom jag har mitt barnbidra ska jag betala själv, men den mobil jag har nu betalas fortfarande av och det ska mina underbara skapare betala. Och den nya mobilen kommer bli mycket billigare än kostnaden nu, FANTASTISKT! jag är i exstas, eller hur skutton det nu heter och stavas!
2. Min bäste fader kom idag hem med ett tiotal parfymer, alla i kända dyra märken, som han bara FÅTT på sitt nya jobb. Det var till på köpet tjej parfymer och till det hade han även mascaror och foundation.. Jag är nog den lyckligase på två ben just nu! Nästan i alla fall, ses när vi ses....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0