Landet

Igår var det full fart hela dagen. Nästan hela dagen bakade jag bullar, över 100 st, som vi ska ha till midsommar. Sedan var det packa som gällde, med skrik och springande blev vi till slut klara precis innan min kära moder kom hem. Jag skulle jobba dagen efter så min kära familj åkte medans jag skulle sova hos Micke och Maggan. Där åt vi hamburgare med pommes, som var skiiiit länge sedan jag åt, mumms!

Idag åkte jag till ålderdomshemmer och hade riktigt trevligt, gammla är så gulliga. Efter mycket krongel med att hitta mig :P var vi äntligen på vägen. Under hela bil resan sjöng Ida och jag för fulla halsar till hela melodifestival skivan och även några låtar från high school musical 2 :P oooo jag sjunger såååååå bra!
På vägen stannade vi för korv, kiss och rök paus, vilket var väldigt kul eftersom vi var så trötta.
Väl framme började jag och mickis göra bullar av strumpbyxor som vi ska göra ett fikabord av till en låda här på landet. låter rätt skumt, jag vet men låtsas att du fattar :P
till middag åt vi fjärilspasta med köttfärsås gjort av min kära moder ovh maggan, medans mickis och jag satte pärlor på bullarna som ska föreställa pärlsocker. ligger nu här på soffan på landet, med doften av morotskaka som jag precis gjort, längtar tills den är kall! De andra reser partytält vid badet inför vårat årliga midsommarfirande, jag co hmickis ska sälja lotter och ansiktsmåla.
Ska kolla om kakan är sval, ses!

XOXO

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0