9/6 2008

Hej här kommer ett inlägg som jag trott försvann, men nu hittat 9/6 2008

Min dag började vid 8.30 då jag, Jennifer och Frida fixade med vårat bildspel som skulle visas för 9:orna i vårat lag. Mycket uppskattat med många skratt.
Sedan gick vi på vernisage och tittade på varandras konstverk, till bjöds det snacks och champis, som på riktiga vernisager(lite lyxigt).
När vi hade en timmes rast innan den efterlängtade avslutningslunchen kilade jag hem med lite gammla böcker och blev överraskad med fika av min gilliga fader.
Tillbaka till skolan och lunchen då det, som vi trott, bjöds på rostbiff med potatissallad.
Dukig som man är så höll jag och Melinda ett tack-tal till våra "älskade" mattanter. Efterrätten bestod av vanilj och chokladgalss, vilket jag inte tycker om, så den åt Jennifer gladeligen upp.
Sista "riktiga" skoldagen. Ännnnnnnnntligen slut!
Tack Forellen, se you suckers, NOT!   :P

Jag kan förstå om ni inte fattar vilka alla är som jag skriver om, men det spelar egentligen ingen större roll, är ni jätte intresserade så fråga bara

Kram Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0