Fredag? redan...

Hej där!
Emelie här igen, detta kommer kanske funka trots allt.
Jag vet jafg har bara närgra inlägg, men nu på sommaren har jag lite mer tid, och jag har ju även mobiltbredband, så jag kanske för en gångs skull lyckas med en blogg -sommarblogg kanske!

Idag blev jag faktiskt väckt vid 7, fatta på sommarlovet. Jag skulle till tandläkaren, suck. Men för att göra något gott utav det dåliga, köpte vi lite nybakat bröd, bakelser, jordgubbar, naturgodis och faktiskt lite vanligt godis. efter att inte ha ätit på länge, godislöfte typ, så blev jag litwe sugen nu efterskolavslutningen, men för att vara ärlig så var det inte så gott, väldigt sött bara.
Idag ska jag kanske vara med Petra danspartner, vad vi ska göra återstår att se, kanske kommer hon in till stan eftersom jag redan är där. Ska i alla fall köpa ansiktsfärg till midsommar då jag ska bli konstnär och barnen blir mina skapelser.

XOXO Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0