Balen

Oj oj, jag vet inte ens  var jag ska börja!

I alla fall, när jag kommit hem från lunchen börjad jag smått göra mig i ordning, och det var nog tur för mot slutet blev det ganska stressigt ändå :P 


Jag på balen; håret gjorde min lära moder och sminkningen gjorde jag faktiskt själv!

Jag ska försöka förklara det mesta med hjälp av mina bilder,
 för jag var nästan som en riktig fotogrf, jag var gym!



Här är några kompisar utanför balen.


Från vänster: Cattis, Emma, Frida, Jag, Melinda.
Kompisar från min skola.


Uppe från vänster: Jag,  nej gud har glömt ditt namn förlåt fixar detta när jag kommer på, Sara den rara, Annie med feeeeeling, Petra danspartner. Nere från vänster: Cattis, Melinda honney bonney.

Under kvällen serverades det kycklingfilé med koktstekt potatis, sås och sönderkokt broccoli.


Senare under kvällen, det bildades tåg och vi var självklat med; Jag och Sara.


Jagoch Sara den rara.


Party under kvällen, Annie närmans och Sara.


Frida ger allt!


Kvällen var otrolig, den bästa i mitt liv, fler bilder kommer senare jag lovar.
Tills dess, ha det, vi ses!

XOXO dansdrottningen Emelie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0